-
Negativt idag. Är bara på Ovitrelle + 13 så fortsätter hoppas några dagar till.amandakollb skrev 2021-01-03 09:18:04 följande:Har du testat idag? Håller alla tummar och tår för positivt<3
-
Aaa negativt :/barnlängtan2021 skrev 2021-01-03 11:36:35 följande:
Tack!! Har du vågat testa än? <3
-
Jag är inte gravid:(MiniNin skrev 2021-01-05 11:50:24 följande:
Menade såklart Russin112, hur det går för dig?
Mensen har inte kommit än men känner att den är påväg. Börjar verkligen tappa hoppet om att någonsin få bli mamma... -
MiniNin skrev 2021-01-06 16:20:16 följande:Men neeej, så här skulle det inte bli :( Har ju tänkt på dig i flera dagar nu och hoppats! Säker på att det är mensen? Ovitrelle+16 idag väl så än finns det väl lite hopp? Jag blev rekommenderad att vänta med test till Ovitrelle+17 för att vara helt säker.
Så ledsen för er skull om det inte gått denna gång heller. Jag tycker själv att jag fick vänta länge på vårt lilla pluss men det är ju inget jämfört med er andra som fortfarande kämpar... Kan inte ens föreställa mig den resa ni gör. Hoppas så innerligt att det blir er tur snart <3 Stor kram!Mensen kom inatt, och jäklar var den kom! kände verkligen på mig att den skulle komma.
Jag försöker se er som lyckats som "bevis" på att de faktiskt går, men de är svårt att föreställa sig att de faktiskt kommer gå även för oss. Tack för din omtanke <3
-
akalei skrev 2021-01-06 17:54:22 följande:Men nej :( Jag beklagar verkligen och lider med er. Förstår att det måste vara jättetufft, ni har kämpat så himla länge och det känns väldigt orättvist att det ska behöva ta så lång tid. Förr eller senare KOMMER ni att få er bebis, jag har läst att statistiskt sett idag så får alla de barn de vill ha i slutändan även om några tyvärr får kämpa väldigt länge :/ Men det KOMMER funka till slut. Hoppas hoppas hoppas hoppas det går vägen även för er snart <3
Tack för din omtanke <3
Ja men på ett eller annat sätt så får man ju barn, vare sig det är biologiskt eller ej. De är den tanken som får mig att orka fortsätta kämpa. Och positiv statistik är alltid värmande! :D <3
-
Då är vi på samma dag! (jag fick mens inatt) Spännande! När ska du göra vul?Anonym (M) skrev 2021-01-07 07:34:12 följande:Tack så mycket! Mensen kom idag så snart dags för letrozol :). Aldrig blivit såhär glad över en mens tidigare. Så skönt att slippa provera också.
Hur mår du? -
Okej, :) jag ska dit den 18:e på cd 12.Anonym (M) skrev 2021-01-07 15:31:34 följande:
Åh vad skönt att vi är på samma :) känns som alla andra i tråden typ är gravida hehe. Jag ska göra vul den 19:e januari då är jag på cd 13 :). När ska du göra vul?
-
tack <3 Ja ingenting talar ju för att det inte skulle gå! Jag fortsätter försöka och hoppas :)MiniNin skrev 2021-01-07 16:28:05 följande:Beklagar SÅ att det inte blev er tur denna gång! Håller alla mina tummar för nästa gång. En fin start på det nya året! Dina fina ägg och att allt ser bra ut måste ju ge frukt nån gång <3
-
Anonym (M) skrev 2021-01-07 18:19:18 följande:Spännande! Du får återkoppla sedan hur äggblåsorna såg ut :). Äter du enkel, dubbel eller trippeldos av letrozol? Upplever du några biverkningar?
absolut och detsamma :)
Jag äter kvadrupeldos faktiskt. Du kör enkel va?
Jag har stora problem med humörsvängningar av letrozolen, mest ilska... kan bli helt galen av småsaker, typ som att min hund andas för högt. Som tur är sitter de bara i under de få dagarna jag äter dem! Hur upplever du letrozol?
-
Aah vad segt om det blir så och du får ?slösa? en månad... håller tummarna att de funkar även denna månad!Anonym (M) skrev 2021-01-07 20:31:00 följande:
Okej, ja jag äter enkel. Men vad jag läst mig till så får endel höja då de funkar en gång med enkeldos men inte med enkel nästa gång osv. Så de verkar vara lite oberäkneligt.
Haha ja de är fan inte lätt med allt vi kvinnor få gång igenom!
Blir också lite lättirriterad och får en jävla huvudvärk.
Tycker biverkningarna från ovitrelle var värre men mest psykiskt för att de var massa gravsymtom i onödan liksom.
Får också huvudvärk :/ aha jag får inga biverkningar als av Ovitrelle. Tänk vad olika de är för oss alla.