Letrozol, PCO
Tycker de är ett bra val och förstår dig fullt ut! Jag hade också avstått :)
Hur mår du? Har du känt av letrozolen mer nu med dubbeldos?
Tycker de är ett bra val och förstår dig fullt ut! Jag hade också avstått :)
Jättekonstigt har inte känt några biverkningar alls! Har tagit tabletterna kvällstid den här omgången så kanske de som spelar roll.
Hur har du mått?
ja men typ spottings för mig med, 1-2 dagar efter mensens slut. Aldrig haft det förr...
Ja jag ska på måndag ca 12, är också lite orolig att missa då min äl har skett allt ifrån Cykeldag 9-16... men det som lugnar mig är min läkares ord, att det inte gör något om jag får äl innan, tydligen så kan de se om äl nyligen har skett i foliken. Så se bara till att ha sex innan så är de ju bara skönt om man slipper ta ovitrelle :)
Låter som om vi fått samma då och de måste ju typ bero på letrozolen. Brukar inte heller få spottings efteråt.
Vad skönt visste inte att de kunde se de! Nej precis så länge ägglossningen sker och äggblåsan inte tillbakabildas så får man ju vara jätteglad över de liksom! Får tvinga sambon till sex på sön cd 11 så är vi kanske vi är mer på säkra sidan :P
Har tidigare haft en äggblåsa på 15 mm på vul ?av mig själv? som aldrig släppte sen. Hon blev så förvånad när jag insisterade på att jag absolut inte haft Äl jag visste de eftersom jag fick aldrig någon temphöjning. Detta var dock månaden innan jag fick pcos.
Ja men verkligen :)
Vet inte om den gör så mycket med tanke på att de endast behövs en spermie, Men gillar känslan av att jag har gjort allt jag kan för att maximera mina chanser.
förstår din nervositet, man vet inte hur kroppen skall reagera. Jag skall på Vul om en timme och jag känner mig nervös för jag numera har tagit ägglossning föregivet... och man vet ju aldrig.
Denna månad har jag en ledande blåsa på ca 16-19 mm (den var tydligen svår att mäta). Imorgon eftermiddag ska jag ta ovitrelle :)
Ja men precis, jag ska nog köpa mig en till nästa månad då har man ju som du säger verkligen gjort allt.
Åh vad härligt! Så skönt med en fin blåsa :) nu är det bara att sexa på så håller vi tummarna! Vad brukar ni får rekommendationer kring sex? Alltså hur många dagar innan/efter ovitrelle?
Jag återkommer imorgon efter mitt vul.
Woho, heja blåsan! Nu får det fanimej vara guldägget! <3
Yeeey! Grattis till den stora blåsan! :D
Yes jag ska också ta den idag, kl 17 tänkte jag :D Sjukt att vi fortsätter vara på samma dag!
Om jag vore du så hade jag legar både idag imorgon och torsdag, (de ska jag göra) brukar till och med köra tre dagar efter sprutan för att "säkra upp". Ovitrelle kan ju ta upp till 48 h, dock är ju spermierna kvar några dagar men för att vara helt säker så hellre ligga en gång för mycket än en gång för lite.
Tack :D fick dock nojja och tänker tänk om äggblåsan hinner dö i och med att den är så stor och då tillbakabildas innan ovitrellen hinner verka? Känns som jag googlat för mycket om pcos ibland haha.
Ja verkligen så kul att iväg på samma dag :D!
Ja jag känner också det att bara ligga två dagar känns lite risky! Man vill ju inte sumpa chansen för att man haft för lite sex! Jag ska försöka få till iaf 3 dagar om sambon orkar dvs.