Inlägg från: Russin112 |Visa alla inlägg
  • Russin112

Letrozol, PCO

amandakollb skrev 2020-12-20 08:55:14 följande:
    Kul med uppdatering! Och vad skönt att du mår bättre nu, och skönt att allt går framåt och bra <3 så spännande sen med kub, du måste uppdatera efter du varit där! Gud vad snabbt det går förresten, redan v 12 liksom!!

För mig går det jättebra, är i v 28 och mår fortsatt bra, går in i sista trimestern på torsdag, känns helt sjukt! Ibland känner jag mig knappt gravid, men ibland får jag lite ont i ryggen tex när jag gått längre promenader. Men magen växer och hon sparkar typ hela tiden så det är väldigt skönt! Den 4e har jag nästa samtal hos bm och efter det är det samtal varannan vecka. Längtar så mycket till 18e mars!

Ha en jättefin jul allihopa!:)

Skönt att höra att de går bra för dig med! Oj så långt gången du är nu! :D 

God jul :) 

• Russin112
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-18 18:47:46 följande:
    Jag börjat få lite värk nu ikväll så ägget är nog på väg att släppa nu om det inte redan gjort det. Har ju gått ca 28 timmar nu sedan sprutan. Så blir gos ikväll och imorgon :)

skönt med ett "kvitto" på att de händer något!

När har du tänkt testa? :)

• Russin112
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-20 17:05:18 följande:

Vi ska åka bort imorgon och kommer inte hem förrän den 2 januari så ska faktiskt vänta tills dess. Har bim på nyår så bara fylla tiden med annat och vänta :)

Vad skönt! Det kanske underlättar den tradiga väntan :)
  • Russin112
    amandakollb skrev 2020-12-20 17:50:20 följande:

Tack <3 håller alla tummar och tår att det ser bra ut imorgon och att du får ovitrelle och att detta är er månad! :)) ha en fin julledighet!

Tack och detsamma :)
  • Russin112

Ena blåsan hade tillbakabildas.

Hade två stycken, 19.5 var ena och 17,5 andra:) ikväll blir det ovitrelle:D

• Russin112
    Vicki89 skrev 2020-12-21 16:32:02 följande:

Heja heja! Och lycka till!

Tack :) hur mår du nu?
  • Russin112
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-21 20:12:39 följande:

Åh va spännande! Har du en härlig magsmärta framför dig nu haha

Hehe precis dock är det inte alltid jag känner av ägglossningen. 2/4 gånger med ovitrelle har jag inte ens märkt det.
  • Russin112
    Anonym1Ha skrev 2020-12-21 17:03:42 följande:

Det var ju jättebra folliklar! Håller tummarna!

Min mens kom som beräknat idag. Men vi har varit och skickat remiss för IVF så blickar framåt mot nästa år med spänd förväntan! Sen i dessa covid tider förstår jag att det är osäkert vad som händer och hur lång tid det tar tills det är vår tid.

Ska inte ta någon behandling under tiden utan bara köra på och hoppas på ägglossning och graviditet under tiden! Lite mer avslappnat nu iaf, skönt <3

Lycka till allihopa!!! Och det är så kul att ni som plussat hänger kvar och kommer med lite info ibland! Längtar tills jag är där ni är <3

God Jul!

Tack:)

Vad trist att mensen kom men åh så skönt att remissen är skickad! Nu vet ni att ni snart har ert barn <3

hur känner du/ni er?
  • Russin112
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-22 20:22:44 följande:

Jaha! Har du känt av något nu? Jag känner ingenting nu. Förra gången hade jag såååå ömma bröst fram till mensen kom

Nupe ingenting.

De är så märkligt hur de skiljer sig mellan månaderna. Samma sak med när mensen kommer, min har ju kommit mellan 13-18 dagar efter ovitrelle. Ingen riktig kontinueligtet så man vet inte vad man ska vänta sig.
Svar på tråden Letrozol, PCO