Letrozol, PCO
Hej! Har varit iväg på semester och inte varit så aktiv i tråden på någon vecka. Spännande tider för många här inne!
Idag var jag på VUL efter trippeldos med Letrozol. (Första gången med trippel, har inte fått nåt resultat alls av lägre dos.) Har inte känt av några tecken på ÄL och var helt inställd på att inget skulle hänt. Har skyhögt AMH och då reagerar man inte så bra på Letrozol. Så mentalt var jag inställd på att det mest var en formalitet för att ha testat allt innan vi går vidare med IVF.
Så döm om min förvåning när det helt plötsligt dyker upp en bautastor blåsa på skärmen som visade sig va 22mm :o Fick utskrivet Otrivelle och order om att gå hem och ta sprutan omedelbums och sexa järnet idag och imorgon.
Så sjukt otippat! Det här är min andra ÄL på ett helt år (!!!). Är helt euforisk!! Äntligen händer det något! Jag har liksom tillbringat ett helt år med att vänta på ÄL! äntligen äntligen en ägglossning och åtminstone en chans! Och om det inte blir nåt denna gång får vi testa igen med trippel men det kommer ju gå snabbare än att vänta och hålla på med Provera etc. Tjohej!