Letrozol, PCO
halloj tjejer, hur går det för alla, hur mår ni? <3
halloj tjejer, hur går det för alla, hur mår ni? <3
Hej!
Jag mår bra! Ingen mens och negativt graviditetstest så idag har jag kört igång med Primolut-Nor! Beräknad mens-start/cd 1 är 27 juli så om allt går som det ska startar jag med Menopur då :)
Hur mår DU? Hur känns det? Tagit fler starkare test? När har du tidigt ultraljud? I början på augusti?
Primolut-Nor är också tabletter men till skillnad från Provera så tar man två tabletter om dagen istället för en. Har goda erfarenheter av dem, mens på 3:e dagen efter sista pillret så hoppas på det denna gången också!
Skönt att du mår bra och superhärlig att testen fortsätter öka i styrka. Förstår att oron finns där, men ni har ju också så mycket att njuta av nu, visst hade ni flyttat?
Hur långt gången är du nu enligt mensen? Enligt ägglossningen? Tiden går snabbt och snart är 3 augusti här :)
Jag vill tacka alla här i tråden för att ni ger, inte bara mig men alla i tråden sånt fint stöd och uppmuntran hela tiden! De är skönt att ha er att skriva med <3
Efter 5 veckors pausande i försökandes känns det som att jag har fått nytt
Hopp och ett sorts lugn där jag känner att de inte är någon stress/panik. Jag är helt övertygad om att vi alla här kommer få våra efterlängtade barn snart! Och när vi får dem så kommer det ha varit värt precis allt!
Ha en fin dag på er <3
Mens idag, var inte ens klar med Proverakuren, lite intressant att det går snabbare och snabbare för varje Proveraomgång. Skönt att nåt går snabbt i alla fall haha. Men då blir det start med Letrozol trippeldos redan på onsdag :)
Idag tog jag sista tabletten Primolut-Nor och inväntar nu mens och stimuleringsstart med Menopur-sprutor, förhoppningsvis på måndag! :)
Hur går det för er andra?
Russin112, har du slutat blöda ännu? Hörde du av dig till vården angående ev. start av Provera?
amandakollb, hur mår du? Fler graviditetssymptom?
akalei, när har du VUL? Du tar sista trippel imorrn, va?