Bästa skräckfilmen ever?
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Exorcisten
När lammen tystnar (det kanske inte är någon skräckfilm?)
Såg förresten The Babadook häromdan (finns på SVT Play t o m 26/2) och hade riktigt höga förväntningar efter ha läst en del om den och sett lite bilder men måste säga det va en klar besvikelse. Visst, den är lite originell och har sina poänger men som skräck betraktat funkar det inte riktigt för mig. Bara en sån sak att man knappt får se monstret. Dom läskiga bilderna jag sett verkar inte alls va tagna från filmen...trist.
Nån annan som sett The Babadook och har lust dela sin upplevelse?
Såg bye bye man häromdagen.
Var ok..
Såg bye bye man häromdagen.
Var ok..
Netflix serien american horrorstory är inte dum faktiskt. Fast ojämn.
Såg förresten The Babadook häromdan (finns på SVT Play t o m 26/2) och hade riktigt höga förväntningar efter ha läst en del om den och sett lite bilder men måste säga det va en klar besvikelse. Visst, den är lite originell och har sina poänger men som skräck betraktat funkar det inte riktigt för mig. Bara en sån sak att man knappt får se monstret. Dom läskiga bilderna jag sett verkar inte alls va tagna från filmen...trist.
Nån annan som sett The Babadook och har lust dela sin upplevelse?
Netflix serien american horrorstory är inte dum faktiskt. Fast ojämn.
Jag såg en skräckis på jobbet för något år sen. Det var en vandringssägen. Den var rätt okej, men kommer inte ihåg vad den heter. Mr någonting.
Kanske dock inte skulle ha sett Babadook just nu när det är mörkt och regnigt och blåsigt ute. Har redan en livlig fantasi.