Bästa skräckfilmen ever?
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Tack för tipset.
Tack för tipset.
Är det någon som har sett The Leprechaun? Ingen skräckis på det viset, men den är förjävla rolig. Från 80-talet.
Kom på en till :) Insidious är en kanon bra film som också handlar om övernaturliga saker :) Tror det finns 3 stycken av den och dom är så fruktansvärt bra :)
Övernaturliga grejer skrämmer alltid mig i alla fall.
Inser när jag läser tråden att det är många filmer jag måste ta och se. Jag gillar kolla skräckfilm nån gång då och då och då vill jag gärna ha övernaturliga riktigt skrämmande grejer som är på allvar dvs absolut ingen humor eller ironi.
Två absoluta favvisar är The Ring (både japanska originalet och amerikanska remaken fast jag tycker remaken är strået vassare) och The Grudge. Riktigt obehagliga filmer som verkligen skrämmer vettet ur en. :/
The Grudge.
The Ring och The Grudge.
Jag är nog lite töntig. Jag gillar Skräckisar från 80-talet mest. Typ som The shining.
Sett japanska originalet på den, då?