Bästa skräckfilmen ever?
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Det kanske kan bli en helt ny genre. En reklamgenre, eller något.
"Let me in" kanske har en annan betydelse i gayvärlden. Usch, där gick jag lite för långt, kände jag.
Mama, och Wrong turn-filmerna.
Jag kom på en till. Annabelle, om jag inte har nämnt den tidigare. Scary as sh*t! Om man nu gillar sånt.
Ja de filmerna är läskiga. Annabelle the creation är en av de senare.
Jag har sett 1:an och 2:an. Höll på att trilla ur soffan ett par gånger, haha. Jag har en liten förkärlek/hat till dockor och clowner. Jag tycker att de fascinerar mig, men samtidigt skrämmer de the daylight out of me.
Måste nämna klassikern "Lida", den är rätt hemsk, tycker jag.
Ja de filmerna är läskiga. Annabelle the creation är en av de senare.
Aha, ok. Men ändå en konstig figur att ha med i till exempel pride.
"Let me in" kanske har en annan betydelse i gayvärlden. Usch, där gick jag lite för långt, kände jag.
Det blev fel emoji.. den skulle det ju vara,
Jag har fixat med mina årslistor så jag postar hela raddan "horror". Någon kanske hittar något att se och någon annan kanske kan säga vad ni tycker om filmerna. Alltid lika kul att höra.
Listan är lite svajig eftersom det inte alltid är helt självklart vad som är vilken genre. En del skräckfilmer kan ju även ha hamnat i mystery- eller thriller-kategorin, eller borde istället vara i någon anna kategori.
Daybreakers
Let me in
Insidious
The Woman in Black
The Cabin in the Woods
The Conjuring
Oculus
Annabelle
The Babadook
Crimson peak
Krampus
The Witch