Bästa skräckfilmen ever?
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
"The Island Of Dr Moreau", heter den ju.
flygrl. Whattup homeslice? .
flygrl. Whattup homeslice? .
Ska se Casper nu. Very scary!
Ja, just det ja så hette den. Jag tyckte den var jätteläskig när jag såg den första gången, men jag var så liten då.
Ska vi prata skrämmande filmer så måste jag nämna Jurassic park. De var riktigt skrämmande dåliga!
Liten avstickare.
Det finns en film som heter" The island of dr Marou", ursäkta stavningen. Den filmen är också rätt ok.
Det är chill här med. . Hehe du kommer gilla den. Hon är jäkligt scary. Har dock bara sett tvåan, måste jag erkänna, men den var jättebra. .
Ska vi prata skrämmande filmer så måste jag nämna Jurassic park. De var riktigt skrämmande dåliga!
Liten avstickare.
Har ni tänkt på att det är annorlunda att se skräckfilmer som barn än som vuxen? Som barn tog jag alltid åt mig och var ovanligt känslig, men nu ser jag skräckfilmer som ren underhållning. Om de inte är verklighetsbaserade dock. Jason har jag dock alltid haft svårt för. Han skrämmer mig än idag.