Bästa skräckfilmen ever?
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Vilken är er favoritskräckfilm? Jag har några stycken, men en jag verkligen gillar det är "Nightmare on Elm street" Och "It".
Jag var liten när jag såg den. Tyckte den var väldigt läskig då iaf.
Den första tycker jag är rätt ok av Jurassic park, men de andra klarar jag inte av, haha. Du måste se The Island Of Dr Moreau". Kanske inte en renodlad skräckfilm, men det handlar om en doktor på en ö som gör massa experiment på människor och djur. Längesen jag såg den.
Ja precis, Den är rätt kul med, tycker jag och som du säger, kul att se lite mysiga filmer för en gångs skull. .
Har ni tänkt på att det är annorlunda att se skräckfilmer som barn än som vuxen? Som barn tog jag alltid åt mig och var ovanligt känslig, men nu ser jag skräckfilmer som ren underhållning. Om de inte är verklighetsbaserade dock. Jason har jag dock alltid haft svårt för. Han skrämmer mig än idag.
Ja precis, Den är rätt kul med, tycker jag och som du säger, kul att se lite mysiga filmer för en gångs skull. .
flygr.
Har du sett "Skräckfilmens legender" än? .
Favoriten på senare år är Get Out.
Favoriten på senare år är Get Out.
Ja, den är rätt bra. Jag ser inte heller bara skräckfilm, även om det låter så, haha.
Jag såg en del skräckfilmer när jag var liten just för att jag inte fick. Kanske därför man är som man är, woot woot.
flygr.
flygr.
Whattup? . Nu är det bra väder för skräckfilm. I alla fall i Göteborg. Det är mörkt och regnet öser ner. Är på lite bra skräckmyshumör. Några tips om vad man kan se för något på nätet? Kanske sätter på Motorsågsmassakern. Då får jag skylla mig själv om jag inte kan sova sen.
.
Jag har en låt som är lite på skräcktemat. Den är inte jättebra, men. Jag gjorde den för typ 15 år sen innan jag gjorde riktig musik, så att säga. Hoppas den funkar.