nihka skrev 2020-02-22 14:53:33 följande:
Jag råder någon som är okunnig inom ett område att skaffa sig kunskap. Minoriteten begår inte majoriteten av alla brott. Män är ingen minoritet.
nihka skrev 2020-02-22 14:40:35 följande:
Ja, tack för att du påpekar att du behöver jobba med läsförståelsen. Personen jag pratade med uttryckte sig med orden "minoritet" och "majoritet". Förstår att du tyckte det var pinsamt att du missade det. Googla gärna om du inte förstår vad orden betyder!
nihka skrev 2020-02-22 14:34:08 följande:
Tack för att du talar om att du reagerar som en treåring. Du skickar inlägg till mig som handlar om dig själv. Projicering kallas det för. Jag är inte intresserad av dina tankar om dig själv. Och inte heller om dina fantasier om mig. Det är inte hälsosamt att vara så upphängd på en annan person.
Jo, jag tänkte rösta borgerligt även nästa val. Jag tror att du har missförstått "borgerlig". Det handlar alltså inte om en grupp som tillber SD. Synen på SDs politik är förstås något som delar även borgerliga väljare vilket märks tydligt inte minst i det blocköverskridande samarbetet i riksdagen.
Stackare, du verkar förvirrad nu och slår åt alla håll, försöker tillskriva meningsmotståndare dina egna brister och kan inte erkänna att du blandat ihop överrepresentation och majoritet (läs kommentaren du svarade på, så klarnar det nog). Du agerar så märkligt att det inte går att bortse ifrån.
Om du inte vill bli kritiserad, sluta kasta sand i sandlådan och bete dig istället som en vuxen människa. Bra att du ska rösta borgerligt, då hjälper du SD till makten och det är viktigt för framtiden! Och du får även gärna fortsätta ditt "argumenterande", såna som du är sd:s bästa valarbetare! Ge dig in i alla debatter, du gör ett bra jobb (för oss)!