• Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • Anonym (SD för Sveriges bästa)
    Missermajser skrev 2020-02-22 14:28:39 följande:

Du menar förbjuda åsikter som de försöker med i Polen? Förövrigt så var Franska revolutionen inte kommunistisk. Sedan har både konservativa och liberaler förmodligen orsakat över en miljard människors död. Inte ska vi väl förbjuda dessa ideologier? Nej du vinner inget på att förakta yttrandefrihet och demokrati även om jag kan förstå att du ibland blir frustrerad på meningsmotståndare! :) 

Oj, du har missat hela den "lilla" delen av historien som handlar om kommunismen? Googla Lenin, Stalin osv så kan du lära dig något nytt! Om det är några som vill "förbjuda åsikter" så är det ju kommunismen. Läs på, googla och läs på igen. Vem i tråden har förresten påstått att franska revolutionen var kommunistisk, jag har inte läst det någonstans. Du verkar ganska frustrerad själv som måste komma med halmdockor för att försöka visa din poäng!
  • KillBill
    Anonym (SD 2022) skrev 2020-02-22 09:22:53 följande:
    Lokalpressen granskade brottsligheten i mitt län 2017 och man kollade då på allt som hänt 2016.
    Länka till artikeln i lokalpressen som du hänvisare så att vi andra kan ta del av nyheten..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
    nihka skrev 2020-02-22 14:53:33 följande:

Jag råder någon som är okunnig inom ett område att skaffa sig kunskap. Minoriteten begår inte majoriteten av alla brott. Män är ingen minoritet.

nihka skrev 2020-02-22 14:40:35 följande:

Ja, tack för att du påpekar att du behöver jobba med läsförståelsen. Personen jag pratade med uttryckte sig med orden "minoritet" och "majoritet". Förstår att du tyckte det var pinsamt att du missade det. Googla gärna om du inte förstår vad orden betyder!

nihka skrev 2020-02-22 14:34:08 följande:

Tack för att du talar om att du reagerar som en treåring. Du skickar inlägg till mig som handlar om dig själv. Projicering kallas det för. Jag är inte intresserad av dina tankar om dig själv. Och inte heller om dina fantasier om mig. Det är inte hälsosamt att vara så upphängd på en annan person.

Jo, jag tänkte rösta borgerligt även nästa val. Jag tror att du har missförstått "borgerlig". Det handlar alltså inte om en grupp som tillber SD. Synen på SDs politik är förstås något som delar även borgerliga väljare vilket märks tydligt inte minst i det blocköverskridande samarbetet i riksdagen.

Stackare, du verkar förvirrad nu och slår åt alla håll, försöker tillskriva meningsmotståndare dina egna brister och kan inte erkänna att du blandat ihop överrepresentation och majoritet (läs kommentaren du svarade på, så klarnar det nog). Du agerar så märkligt att det inte går att bortse ifrån.

Om du inte vill bli kritiserad, sluta kasta sand i sandlådan och bete dig istället som en vuxen människa. Bra att du ska rösta borgerligt, då hjälper du SD till makten och det är viktigt för framtiden! Och du får även gärna fortsätta ditt "argumenterande", såna som du är sd:s bästa valarbetare! Ge dig in i alla debatter, du gör ett bra jobb (för oss)!
  • nihka
    Missermajser skrev 2020-02-22 11:58:42 följande:

De svenska mc-gängens brott räknas inte för SDare. Dom är ju häftiga polare som säljer knark, vapen och sprängämnen...

Eller så tycker man helt enkelt att de inte räknas som grova (vålds)brott. Det är ju inte så mycket fakta som presenteras utan mest en massa åsikter hit och dit som "minoriteten begår majoriteten av alla brott".
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (low)
    KillBill skrev 2020-02-22 15:00:08 följande:
    Länka till artikeln i lokalpressen som du hänvisare så att vi andra kan ta del av nyheten..
    Gå in på brå och kolla själv! 
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 15:01:11 följande:

Stackare, du verkar förvirrad nu och slår åt alla håll, försöker tillskriva meningsmotståndare dina egna brister och kan inte erkänna att du blandat ihop överrepresentation och majoritet (läs kommentaren du svarade på, så klarnar det nog). Du agerar så märkligt att det inte går att bortse ifrån.

Om du inte vill bli kritiserad, sluta kasta sand i sandlådan och bete dig istället som en vuxen människa. Bra att du ska rösta borgerligt, då hjälper du SD till makten och det är viktigt för framtiden! Och du får även gärna fortsätta ditt "argumenterande", såna som du är sd:s bästa valarbetare! Ge dig in i alla debatter, du gör ett bra jobb (för oss)!

Tack för att du till slut insett att jag inte är ämnet för tråden och att du ber om ursäkt för alla utläggningar om mig. Du är förlåten.

Ja, jag kommer rösta borgerligt igen, men inte på ett parti som hjälper SD till makten. Naturligtvis. Hade du något att tillföra som rör trädens ämne? Fråga gärna om du inte förstår vad det är. Och tack igen för ursäkten
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • KillBill
    Anonym (low) skrev 2020-02-22 15:06:23 följande:
    Gå in på brå och kolla själv! 
    Brå? det var lokalpressen som preseterat uppgifterna men jag kan inte hitta något när jag googlar..Det hade varit intressant att läsa artikeln. 
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
    nihka skrev 2020-02-22 15:18:14 följande:

Tack för att du till slut insett att jag inte är ämnet för tråden och att du ber om ursäkt för alla utläggningar om mig. Du är förlåten.

Ja, jag kommer rösta borgerligt igen, men inte på ett parti som hjälper SD till makten. Naturligtvis. Hade du något att tillföra som rör trädens ämne? Fråga gärna om du inte förstår vad det är. Och tack igen för ursäkten

Synd att du inte kan sluta fantisera om saker som inte har hänt......

Jag har aldrig någonsin bett om ursäkt till dig, att du kan fantisera ihop det visar på din världsfrånvändhet och totala brist på läsförståelse! Tack för att du bevisar att du brister totalt i läsförståelse!

Alla kan nu se att du bara fabulerar ihop saker som aldrig hänt.

Men, fortsätt att göra bort dig för all del (Alla kan själv se hur förvirrat och konstigt du "svarat" på inlägg). Fortsätt med dina halmdockor, det gynnar oss i SD! Svara gärna på detta med, helst lika förvirrat, världsfrånvänd och halmdockigt som du brukar. GO!
  • Missermajser
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 14:53:35 följande:
    Oj, du har missat hela den "lilla" delen av historien som handlar om kommunismen? Googla Lenin, Stalin osv så kan du lära dig något nytt! Om det är några som vill "förbjuda åsikter" så är det ju kommunismen. Läs på, googla och läs på igen. Vem i tråden har förresten påstått att franska revolutionen var kommunistisk, jag har inte läst det någonstans. Du verkar ganska frustrerad själv som måste komma med halmdockor för att försöka visa din poäng!
    Det var inte du utan jag som syftade franska revolutionen ett tidigare inlägg. 
Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?