• Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • Missermajser
    Anonym (Lillen) skrev 2020-03-11 12:00:07 följande:
    De é la bra dé. Landet har misskötts under många år så det är bra att det händer nåt. Förhoppningsvis åker MP ur riksdagen 2022 & då kan det bli riktigt bra. Noll invandring under några år och bort med batikhäxor & kommunister från viktiga positioner. Slut med att strössla med offentliga medel på en massa skit som inte ska tillhöra stat & kommuners områden.

Snehögern räddar nog landet med sina stjärnor. Ni kan ju välja in Snefan Jakobsson igen. Han är väl en passande finansminister för både skrikhögerhäxor och snögubbar från SD-svansen. 

https://www.expressen.se/nyheter/stefan-jakobsson-sd-atalas-for-bedrageri/

• Anonym (Annat?)
    nihka skrev 2020-02-28 23:18:24 följande:
    Exakt! Så det var ett korkat uttalande som jag reagerade mot med ironi.
    Tyck vad du vill men sanningen är att fler o fler överger sina partier för det obehagliga partiet SD, som bara fortsätter att växa.
  • nihka
    Bejje skrev 2020-02-28 22:46:13 följande:
    Men så kan man ju säga om alla partier, skillnaden är om man byter ut SD mot något av de andra partierna så lyder meningen densamma, men att antalet väljare som INTE lägger sin röst för dom blir ännu högre i de flesta fall.
    Fast SD är ju Sveriges mest hatade parti utanför de egna leden. DET kan man bara säga om SD.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Annat?) skrev 2020-03-12 14:32:56 följande:
    Tyck vad du vill men sanningen är att fler o fler överger sina partier för det obehagliga partiet SD, som bara fortsätter att växa.
    Men fåååår jag tycka som jag vill. Så gentilt! Hur länge då?

Nä. SD är faktiskt på väg ner:

https://val.digital/Party-SD/
  • Anonym (Underbart)
    nihka skrev 2020-03-12 17:54:01 följande:

Fast SD är ju Sveriges mest hatade parti utanför de egna leden. DET kan man bara säga om SD.

Så trevligt att du tar dig rätten att tala för ALLA. Eller är det möjligtvis så att SD är Sveriges mest hatade parti av DIG och vissa andra ifrån tokvänstern?

Intressant förresten, hur sjutton vet du vad alla tänker?
  • nihka
    Anonym (Underbart) skrev 2020-03-12 19:27:43 följande:
    Så trevligt att du tar dig rätten att tala för ALLA. Eller är det möjligtvis så att SD är Sveriges mest hatade parti av DIG och vissa andra ifrån tokvänstern?

Intressant förresten, hur sjutton vet du vad alla tänker?
    Nädå. Finns statistik. Måste vara jobbigt för dig som leninistkommunist att ta till dig det
  • Anonym (Underbart)
    nihka skrev 2020-03-12 19:35:55 följande:

Nädå. Finns statistik. Måste vara jobbigt för dig som leninistkommunist att ta till dig det

Och du utgår såklart ifrån att alla svarat ärligt. Hört talas om grupptryck?

Jag vill förresten se den statistiken, tack!
  • Anonym (Underbart)
    nihka skrev 2020-03-12 19:35:55 följande:

Jag tror inte att SD hade varit störst om de nu varit så "hatade".

Folk brukar liksom inte prata högt om vad de röstar på eller vad de tycker rent politiskt..
  • nihka
    Anonym (Underbart) skrev 2020-03-12 19:59:25 följande:
    Och du utgår såklart ifrån att alla svarat ärligt. Hört talas om grupptryck?

Jag vill förresten se den statistiken, tack!
    Hahaha. Och de som påstår att de skulle rösta på SD.  Hört talas om grupptryck?

Alla älskar SD, eller hur? NOT!

https://nyheter24.se/nyheter/politik/938634-akessons-fiaskosiffror-sa-fa-vill-ha-sverigedemokraterna-i-regering

Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?