• Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • nihka
    Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 16:04:51 följande:

Bra, fortsätt med dina lögner och halmdockor inför öppen ridå!

Alla kan tydligt se dina lögner och inser att det är så alla dina inlägg är uppbyggda.

Fortsätt med dina lögner, halmdockor och din provokation!

Som sagt, det gynnar oss i SD, SD är största parti i opinionsmätningarna och du är en av våra små springhundar som ser till att vi växer än mer!

Bra jobbat, apport! Fortsätt så!

Jag hinner tyvärr inte ge dig respons på ditt sakliga inlägg här om trådens ämne riktigt än. Jag behöver lite mer tid att tänka igenom ett inlägg av det djupet för att komma med ett svar som matchar. Du får ge dig till tåls. Den som väntar på något gott...
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Underbart)

Jag tycker också att det är underbart.

• Anonym (Underbart)

Jag tycker också att det är underbart.

• Kirenaj68
    Hel96 skrev 2019-12-24 12:36:45 följande:

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Känns bra. Hoppas bara att UK och EBT har lite ryggrad och kliver på tåget.
  • KillBill

Jag läser att Homohatet i Polen har ökat kraftigt  och nu har en tredjedel av landet deklarerat sig som hbtq-fritt. När Polens regering strax förra året gjorde det möjligt att införa hbtq-fria zoner i landet röstade alla svenska partier utom Sverigedemokraterna för ett fördömande av detta.

Sverigedemokraternas ledamöter Peter Lundgren, Charlie Weimers och Jessica Stegrud röstade alla emot ett fördömande av Polens diskriminering av homosexuella.

Hur kan svenska väljare lägga sin röst på ett så obehagligt parti som SD?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • oOOo  oOOo
    KillBill skrev 2020-02-27 06:17:04 följande:
    Alternativen ter sig antagligen än obehagligare :D
  • FDFMGA
    KillBill skrev 2020-02-27 06:17:04 följande:

Jag läser att Homohatet i Polen har ökat kraftigt  och nu har en tredjedel av landet deklarerat sig som hbtq-fritt. När Polens regering strax förra året gjorde det möjligt att införa hbtq-fria zoner i landet röstade alla svenska partier utom Sverigedemokraterna för ett fördömande av detta.

Sverigedemokraternas ledamöter Peter Lundgren, Charlie Weimers och Jessica Stegrud röstade alla emot ett fördömande av Polens diskriminering av homosexuella.

Varför skulle svenskar vara annorlunda än polacker, ungrare, amerikaner eller folk i Brasilien?

Högerpopulismen har inneburit att det blivit mer opportunt att jaga utpekade syndabockar samtidigt som åsiktskorridoren - elelr normen för hur man ska vara -har krymp.
Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?