Fler över 40 som planerar barn?
Välkomna alla nya och nygamla :)
Grattis till flera plus i tråden ! Det är underbar läsning och hoppas det smittar till alla andra .
Jag är i v 9 och träffade barnafadern igår I en 4 timmar långt samtal om vår relation och babyn . Han envisas med att säga att han slutat älska mig efter ett gräl och att han inte kommer hjälpa mig med babyn. Han säger även att han kommer stötta mig och vara min vän om jag gör abort , t om att jag får sova där om jag skulle må dåligt . Att det kanske skulle kunna vara en början till att hitta tillbaks till varann .
Men om jag behåller , så är det ett svek tycker han . Ingen kontakt och så kräver han DNA för principens skull .
Har ett underbart arbete med omöjliga tider där en baby och ensamstående föräldraskap tyvärr är omöjligt . Så behåller jag så måste jag byta arbete .
Har alltid haft problem med mjölkstockningar och behövt hjälp när jag varit sjuk och vet inte vem som ska hjälpa mig nu ?
Jag är i vecka nio . Älskar bebisen redan . Älskar tyvärr pappan också . Men det är fruktansvärt att bli pressad till abort och lämnad . Han bor hos sitt ex . Allt är sorgligt och många tårar har fallit . Det var inte så här det skulle bli :(