BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Nej jag tempade en cykel men orkar faktiskt inte.. Kör testerna bara!
Alltså om datum och tid stämmer på dina tester så tror jag du hade äl natten mellan cd11 och cd12, eller så ska du ha äl när som efter att sista testet togs. Det har ju gått ett par timmar mellan de två sista och det är ju väldigt starkt utslag. Vad tror du?
Tog ett test senare vid 19 idag som jag upplevde ännu starkare, se bild. Tog därför clear blue digital advanced,visade fast glad gubbe! Förrigår visade cirkel/negativ, hade tyckt att de skulle åtminstone blinka glad gubbe. Misstänker att äl är på gång nu, tycker det drar lite i ena sidan av magen.. Hoppas det blir lyckat denna gången!
Jaha, äl kom flera dagar för sent, trodde inte den skullr komma alls o självklart superstarkt test nu när mannen somnat o man själv är trött som satan. Låg igår o hoppas det räcker att vi myser ihop oss imorgon...
Jaha, äl kom flera dagar för sent, trodde inte den skullr komma alls o självklart superstarkt test nu när mannen somnat o man själv är trött som satan. Låg igår o hoppas det räcker att vi myser ihop oss imorgon...
1/1 - EllaLo
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
8/1 - SofiaSamuelson89
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91
12/1 - Mevi1315
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj
16/1 - JeSuisMoi
17/1 - Planerarsyskon2020
19/1 - LittleBiscuit2020
25/1 - Nicciz
Tog ett test senare vid 19 idag som jag upplevde ännu starkare, se bild. Tog därför clear blue digital advanced,visade fast glad gubbe! Förrigår visade cirkel/negativ, hade tyckt att de skulle åtminstone blinka glad gubbe. Misstänker att äl är på gång nu, tycker det drar lite i ena sidan av magen.. Hoppas det blir lyckat denna gången!
Lurigt när ÄL kom mycket tidigare! Lycka till iaf! :) ;)
Ja verkligen! Blev lite chockad, tur att jag började med testerna lite tidigare. Tack ska du ha! Hoppas din kommer snart också:):)
Här är en till som verkade få ÄL mycket tidigare... förra cykeln fullt utslag på cd 16, och nu när jag la i testerna på premom så visar den high (12,5) på cd 8 liksom... jag hoppas ÄL kan hålla sig några dagar till så ägget hinner mogna ordentligt. Ser dock att ditt stegrade väldigt snabbt :-O
Det är första gången jag tar äl-test så har egentligen ingen aning hur cykeln egentligen är...Men blev lite paff när jag såg att det kom tidigare och sbabbt! Fortsätt mäta så du ej missar!