BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Någon mer som har ÄL som sker nu under jul och nyårsdagarna? Jag är på CD 10 och har Inte börjat få någon stegring ännu på ÄL test. Men väntas få ÄL om cirka 6-7 dagar skulle jag gissa. Som tur är, så är jag ledig fram till den 7e januari så vi ska försöka mysa till det bättre vid denna ÄL än tidigare månad. Men också komma ihåg att mysa för njutningen och kärleken. Är en balansgång lite hur pass mycket man ska gå in i hela ?försöka göra barn?. Även fast kost, träning och livsstil är bra, så är mycket annat som ska klaffa för att det ska bli en liten bebis. Håller tummarna för oss alla, må det snöa en massa plus!
Håller med! Det är också nu jag inser hur lite kunskap jag egentligen haft kring detta med äl, hormoner och graviditet.. borde finnas mer kring ämnet allmänt i skolan och samhället. Sen är det lätt hänt att man påverkas av allt detta, hoppet,väntan och oklara testresultat.. det tar på ens psyke. Denna gång hann vi inte riktigt ha sex i 'tid' men känner att det får bli som det blir. Man kan inte förvänta sig att sin partner ska funka som en robot när det väl är dags. Allt sker i sin tid. Passa på och njut, vila upp dig så krafterna finns om det nu inte lyckas denna gång. Hoppas besöket kan ev hjälpa med något, tar du några mediciner eller vitaminer nu när ni försöker?
Ingen fara! Tycker själv det är skönt att skriva av sig, behövs ibland!!
Det är verkligen en balansgång. Och lotteri känns det som. Är ju "bra" att man blir så inne i processen men det kan hända att man tappar lust och mest bara kör på för att man "måste för att ÄL är om nån dag" etc. Hoppas ni får en lugn och mysig julledighet! :)
Hoppar in här jag med! Är lite osäker på hur min cykel kommer se ut denna gången då min mens blev 2 veckor försenad nu senast och jag har haft en cykel på 34 dagar sedan jag slutade med preventivmedel. Men chansar lite så får jag ändra sen :)
1/1 - EllaLo
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
8/1 - SofiaSamuelson89
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91
12/1 - Mevi1315
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj
16/1 - JeSuisMoi
17/1 - Planerarsyskon2020
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
20/1 sofieelises
25/1 - Nicci
29/1 Loea
Ja men precis och sen har jag inte berättat för någon att vi försöker så det är svårt att få lätta hjärtat. Är så tacksam för såna här trådar då, för att kunna skriva av sig ja jag hoppas vi får till det iallafall 2 gånger kring ÄL, men här börjar förkylning komma märker jag hos oss båda, så vi får se hur det blir den här månaden. Annars är det nya tag nästa månad!
Någon mer som har ÄL som sker nu under jul och nyårsdagarna? Jag är på CD 10 och har Inte börjat få någon stegring ännu på ÄL test. Men väntas få ÄL om cirka 6-7 dagar skulle jag gissa. Som tur är, så är jag ledig fram till den 7e januari så vi ska försöka mysa till det bättre vid denna ÄL än tidigare månad. Men också komma ihåg att mysa för njutningen och kärleken. Är en balansgång lite hur pass mycket man ska gå in i hela ?försöka göra barn?. Även fast kost, träning och livsstil är bra, så är mycket annat som ska klaffa för att det ska bli en liten bebis. Håller tummarna för oss alla, må det snöa en massa plus!
Hej alla! Hoppar in här med ett BIM ca 23/1 då testerna visar negativt och troligtvis mens imorgon. Detta blir tredje försöket.
1/1 - EllaLo
2/1 - juliaslife
3/1 - Planerarbarn19
4/1 - boshab, Fnissnet
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
8/1 - SofiaSamuelson89
9/1- Barbrastreisand
10/1 - Nataliaaa91
12/1 - Mevi1315
14/1 - Önskarbebis2020, Etaj
16/1 - JeSuisMoi
17/1 - Planerarsyskon2020
19/1 - LittleBiscuit2020, myownworstenemy
20/1 sofieelises
23/1 rmj
25/1 - Nicci
29/1 Loea
Kul med flera som hänger på! Hoppas på ett plus för oss alla :)
Idag kom det ljuuuusrosa flygning i samband med toabesök. Har troligtvis haft äl sen 1-3 dagar tillbaka. Någon som varit med om liknande? Kan det vara någon typ ägglossningsblödning? Ej upplevt det tidigare då jag haft spiral.. Hoppas det inte påverkar negativt på något sätt:/