BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Haha ja jag vet! Men nu förra månaden va jag verkligen noga med att skriva upp allt jag kände. Så att jag nu denna månaden kan skilja på men och symptom :)
Vad roligt, hoppas det går bra för er! Jag tycker verkligen inte att du ska vänta ett år om du har fått diagnosen, var på och tjata dig fram för tidigare hjälp! Ja vi håller tummarna, det absolut värsta är tiden efter ägglossning. All väntan och symtom som man överanalyserar.. usch det är jobbigt!
Min mens tog precis slut är på cd8 och har haft lite ont från att jag vaknade idag så tog ett äl test och tycker det är lite väl starkt för att vara en vecka kvar till ägglossning. Vad tror ni? Ballar kroppen ur och att jag har äl snart eller vad händer? Förra månaden hade jag äl på dag 15.
Hoppar över hit då mensen kom idag. Fick super super svagt på RFSU imorse men som sagt började jag blöda nyss. På?t igen om några veckor!
Är gärna med här bim 14 januari, hoppas på en liten 2020. ????
Fått ett mf v7 i maj och ett ma v 9 i oktober...
Är 38 år och har barn sedan tidigare med en annan pappa.
Hoppar in här! Bim 14e januari hoppas verkligen på en liten 2020, hade varit helt fantastiskt!
Kul att så många hoppar in här! Hoppas verkligen på många plus nu!!
Är det någon som är mer kunnig på föräldraliv än mig och har tid så får gärna listan uppdateras:)
Hej alla Jag har en fråga angående stress. Jag har hört från vänner och läst att stress kan påverka att bli gravid, alltså att man inte blir det för att man stressar så mycket över det. Tror ni att det kan ligga något i det?
Tex så hade en bekant försökt i över ett år och när det äntligen skulle få hjälp så kände hen lättnad och ingen stress och vipps så va de gravida. Vad tror ni? Stress, dåligt?
Hej alla Jag har en fråga angående stress. Jag har hört från vänner och läst att stress kan påverka att bli gravid, alltså att man inte blir det för att man stressar så mycket över det. Tror ni att det kan ligga något i det?
Tex så hade en bekant försökt i över ett år och när det äntligen skulle få hjälp så kände hen lättnad och ingen stress och vipps så va de gravida. Vad tror ni? Stress, dåligt?
Bim 12 januari
Tror bim blir runt 9/1? Mensen var försenad några dagar i december, cykeln är nog inte regelbunden sedan uttag av spiral i oktober. Tänkte prova på Natural cycles, mäta temp och prova äl-stickor för första gången:) ska bli intressant !
1/1 - EllaLo
4/1 - boshab
5/1- saran92
7/1- scrootie, Hoppas96
9/1- Barbrastreisand