• Anonym (Hej världen)

Dejta feminist-tjejer

Ni som testat, hur var de?

• Svar på tråden Dejta feminist-tjejer
  • Tom Araya
    Kverulant67 skrev 2019-10-13 02:11:24 följande:
    Säkert inga problem eftersom du har samma åsikter....Kanske annat för typ en Liberal att dejta en genusperson som är V....
    Nej, det har jag inte.
  • Anonym (Hej världen)
    Tom Araya skrev 2019-10-14 14:48:44 följande:

Nej, det har jag inte.

Ja, det är roligt att en del tror att Vänstern har monopol på jämlikhet. Så är det naturligtvis inte.
  • Anonym (Hej världen)
    Ignoramus skrev 2019-10-14 10:49:31 följande:

Hur ämnar du göra detta?

Hur jobbar du själv med de här frågorna?
  • Ignoramus

Tja som sagt, i egenskap av feminist har jag redan sagt var jag står. Var precis med mitt barn på öppna förskolan, och bjöd in till lek med dockor, bilar, dinosaurier och hästar. Och tro det eller ej, barnet lekte lika glatt med samtliga!

Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-14 15:47:32 följande:

Hur jobbar du själv med de här frågorna?

• Anonym (Hehe)

Min erfarenhet av dejting och sex med feminister är att de är allmänt vildare och tryggare i sin sexualitet, faktiskt.

• Anonym (Hej världen)
    Ignoramus skrev 2019-10-14 15:56:13 följande:

Tja som sagt, i egenskap av feminist har jag redan sagt var jag står. Var precis med mitt barn på öppna förskolan, och bjöd in till lek med dockor, bilar, dinosaurier och hästar. Och tro det eller ej, barnet lekte lika glatt med samtliga!

Jag är inte förvånad, är du? Små barn är generellt öppna för det mesta, därför är det bara synd att beröva dem den friheten.
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Hehe) skrev 2019-10-14 20:17:44 följande:

Min erfarenhet av dejting och sex med feminister är att de är allmänt vildare och tryggare i sin sexualitet, faktiskt.

Jo, det är allmänt känt. Icke-feminister brukar inte vara så bekväma med en dominant roll, primärt.
  • Ignoramus

Exakt. Och det är den feministiska synen på saken ;)

Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-16 12:19:17 följande:

Jag är inte förvånad, är du? Små barn är generellt öppna för det mesta, därför är det bara synd att beröva dem den friheten.

• Anonym (U)
    Ignoramus skrev 2019-10-16 12:52:31 följande:

Dessa manliga debattörer sätter likhetstecken mellan feminism och radikal särartsfeminism. Andra inriktningar som exempelvis liberalfeminism låtsas de som om att det inte existerar. Och då endast en extrem minoritet definierar feminism för dem så fattar de sällan vad man skriver.
  • Anonym (Hej världen)
    Ignoramus skrev 2019-10-16 12:52:31 följande:

Går alldeles utmärkt att tycka så utan att etikettera åsikten med feminism.
Svar på tråden Dejta feminist-tjejer