• Anonym (Hej världen)

Dejta feminist-tjejer

Ni som testat, hur var de?

• Svar på tråden Dejta feminist-tjejer
  • Kverulant67

Jag skiter hur frigjorda dom är med sex mm! Man umgås ju också inte bara har sex! Att då sitta och diskutera med e vänsterfeminist med orakade armhålor skulle få mej att lämna direkt!

Det moderat-tjejer jag har varit med har varit minst lika frigjorda i sängen, dom har sedan haft något innanför pannbenet!

• Tom Araya
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-17 23:53:46 följande:
    Ja, bättre då att tala om "den breda vänstern" precis som man talar om om den breda högern, i allmänhet Allians men numer oftast M, SD, KD.
    ...eller så har man egna åsikter som inte kan matchas med ett befintligt parti...
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Löpmage) skrev 2019-10-18 22:00:26 följande:

Trollen tror säkert att feministerna kan knulla (men bara med varandra och med afghaner.)

Trollen, ja, men nu snackar jag om generellt som inte kallar sig feminister.
  • Anonym (Hej världen)
    Kverulant67 skrev 2019-10-18 23:58:34 följande:

Jag skiter hur frigjorda dom är med sex mm! Man umgås ju också inte bara har sex! Att då sitta och diskutera med e vänsterfeminist med orakade armhålor skulle få mej att lämna direkt!

Det moderat-tjejer jag har varit med har varit minst lika frigjorda i sängen, dom har sedan haft något innanför pannbenet!

Visst, knullar hellre MUF, men tror fortfarande de är för preatantiösa och högfärdiga för wild wild-sex. Vänsterfeminister kan förvisso vara pretto dem med, men då mer i karriärlivet.

För övrigt ser du i regel inte kroppsbehåringen om de inte är avklädda. Skulle vara på playan då.
  • Anonym (Hej världen)

MUF-tjejer. MUF som förbund knullar jag inte.

• Anonym (Hej världen)
    Tom Araya skrev 2019-10-19 14:30:54 följande:

...eller så har man egna åsikter som inte kan matchas med ett befintligt parti...

Ja, helst det. Egentligen är det konstigt att "övriga partier" inte får fler röster än de fick. Är själv f.d. rödgrön.
  • Anonym (Aldrig igen.)

Att dejta en feminist-tjej är en lång, kostsam och tråkig process som i bästa fall inte leder nån vart och i sämsta fall ger dig en relation i vilken du aldrig får nått som du vill.

Du har i princip betalat och på andra sätt investerat dig för att leva livet på någon annans villkor.

Det som lockar är illusionen att en feminist drar sitt strå till stacken och att det bara är en fråga om att vinna hennes gillande... Det är en fälla.

• Anonym (Hej världen)
    Anonym (Aldrig igen.) skrev 2019-10-22 15:45:26 följande:

Att dejta en feminist-tjej är en lång, kostsam och tråkig process som i bästa fall inte leder nån vart och i sämsta fall ger dig en relation i vilken du aldrig får nått som du vill.

Du har i princip betalat och på andra sätt investerat dig för att leva livet på någon annans villkor.

Det som lockar är illusionen att en feminist drar sitt strå till stacken och att det bara är en fråga om att vinna hennes gillande... Det är en fälla.

Upptäckte du detta tidigt och dumpade vederbörande?
  • Tom Araya
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-19 16:00:48 följande:
    Ja, helst det. Egentligen är det konstigt att "övriga partier" inte får fler röster än de fick. Är själv f.d. rödgrön.
    De syns och hörs inte tillräckligt.

Jag har inte orkat leta bland alla småpartier efter en bättre matchning för mig.
  • Anonym (jämställda villkor)
    Anonym (Aldrig igen.) skrev 2019-10-22 15:45:26 följande:

I så fall bara om du är en klassisk mansgris eller har andra kognitiva nedsättningar. Tror de allra flesta (jämställda) män skulle bli väldigt lycklig med kvinnor som stödjer feminismen.
  • Anonym (Aldrig igen.)
    Anonym (jämställda villkor) skrev 2019-10-22 18:20:11 följande:

I så fall bara om du är en klassisk mansgris eller har andra kognitiva nedsättningar. Tror de allra flesta (jämställda) män skulle bli väldigt lycklig med kvinnor som stödjer feminismen.

Om du med feminism menar jämställdhet i den bemärkelsen att kvinnan också tar sitt ansvar. Det är dock inte feminism.
  • Anonym (Aldrig igen.)
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-22 16:52:14 följande:

Upptäckte du detta tidigt och dumpade vederbörande?

Tyvärr inte. Lade 7 år på det.
  • Anonym (Hej världen)
    Tom Araya skrev 2019-10-22 17:03:05 följande:

Jag har inte orkat leta bland alla småpartier efter en bättre matchning för mig.

Jag har bara luskollat. Men om de inte syns, borde inte proteströsterna tillfalla soffliggarna eller blankröstarna. Vem proteströstar på S eller M?
  • Anonym (Hej världen)
    Tom Araya skrev 2019-10-22 17:03:05 följande:

Jag har bara luskollat. Men om de inte syns, borde inte proteströsterna tillfalla soffliggarna eller blankröstarna. Vem proteströstar på S eller M?
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (Aldrig igen.) skrev 2019-10-22 21:09:25 följande:

Tyvärr inte. Lade 7 år på det.

Beklagar.
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (jämställda villkor) skrev 2019-10-22 18:20:11 följande:

Irrelevant. Däremot att hon stödjer jämställdhetsarbetet generellt och tolererar att mannen ibland är den som är nere, inte pallar vardagen & behöver tröst osv. Plus massa andra oskrivna regler som männen bara "måste" följa.

Det är inget fel på kognitiva nedsättningar.
  • Anonym (va)
    Anonym (Aldrig igen.) skrev 2019-10-22 18:37:11 följande:
    Om du med feminism menar jämställdhet i den bemärkelsen att kvinnan också tar sitt ansvar. Det är dock inte feminism.
    vad för ansvar ska kvinnan ta i en relation som du saknar ifrån en feminist
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (va) skrev 2019-10-24 09:27:36 följande:

vad för ansvar ska kvinnan ta i en relation som du saknar ifrån en feminist

Det gäller väl kvinnor rent allmänt? Större lyhördhet osv.
  • Anonym (va)
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-25 17:03:28 följande:
    Det gäller väl kvinnor rent allmänt? Större lyhördhet osv.
    Men använden pratade om ett ansvar som just feminist-tjejer inte tar. Är det lyhördhet i relationen han syftade på tror du?
  • Anonym (Hej världen)
    Anonym (va) skrev 2019-10-26 16:38:26 följande:

Men använden pratade om ett ansvar som just feminist-tjejer inte tar. Är det lyhördhet i relationen han syftade på tror du?

Nej, men det är vad jag anser erfodras generellt.
Svar på tråden Dejta feminist-tjejer