-
Vi kanske måste snacka mer rökning, så vi inte blir utslängda från tråden... 😂😂😂Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-08 20:06:24 följande:Yes! Det kommer alltid nya matcher 😊 Även om det är surt i stunden att förlora så bekommer det mig inte så mycket längre så den arga smileysen var lite överdriven ett dygn senare 😅
-
Om man ska vara petig så har du ju faktiskt rätt där! Sen är det ju eventuellt så att jag tycker det var ganska bra att du "missade" den detaljen och trots allt svarade. 😉 😂Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-10 19:37:22 följande:Ja, det är ju väldigt fräckt av oss att kapa tråden på detta sätt 🙈 Inser dessutom när jag läser trådstarten att jag aldrig borde ha svarat i tråden från början? TS frågar ju faktiskt om någon annan börjat pga att partner rökte. Jag började ju pga att kompis rökte. Dumma mig 😂🤷🏼?♀️
-
"Trodde jag aldrig" är så himla trevlig så det är svårt att avstå från chatten, haha!Anonym (Röker ibland) skrev 2024-04-10 23:58:18 följande:Jag uppfyller kraven för svara 🤣🤣🤣 chattråd eller inte, kul att se lite liv i den här gamla tråden. Chatta på bara!
-
Jobb eller plugg idag? 🙂Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-11 08:22:30 följande:Trevligt smicker att läsa till morgonciggen 🙏🏼
-
Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-11 16:10:24 följande:Plugg!
Du är duktig som kämpar på! 🙂
-
Jodå, har gjort rätt för mig så gott jag har kunnat. 😅Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-11 17:47:37 följande:Tackar! Ja, ambitionsnivån har det aldrig varit något fel på. Övertygad om att du också gjort nytta idag 😊
Hoppas du har en skön kväll 🙂 -
Är också trött, även om jag tyvärr inte hann med någon träning. Hoppas på att kunna ta ett pass i morgon.Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-11 22:39:12 följande:Ja, jag har tränat ikväll. En intensiv dag med en lång föreläsning på förmiddagen, eget plugg på eftermidddagen, därefter träning med laget innan jag avrundade med lite lätt egen träning på gymmet. Trött nu!
-
Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-12 19:54:59 följande:Jag vill önska dig en fin helg! Något roligt på agendan?
Nja, har egentligen inget särskilt planerat. Kanske ska passa på att vårtvätta bilen, möjligen även slänga på sommarhjulen om väderprognosen ser skaplig ut framåt.
Själv då, match på gång? Något annat kul? 🙂
-
Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-12 23:13:02 följande:Jag vet ju inte var du bor, men där jag bor känns sommardäck självklart. Har iofs inte bil, men körkort 😅
Match hemma imorgon! Jag och mitt tjejgäng ska nog gå ut imorgon kväll. Kraschade på soffan här hemma efter några intensiva dagar. Måste handla frukost och cigg imorgon bitti, något jag borde fixat ikväll. Värdelös på att planera sånt. Ciggen stressar ju mer än det andra, men har räknat ut att de räcker precis.Haha, känns som att du har hyfsad koll på det ändå!
Jo, det känns som att våren definitivt är här men i och med att jag kör bil tidiga morgnar och sena kvällar till och från jobb vill jag vara på den säkra sidan. Kan fortfarande sjunka under nollan nattetid.
Hoppas som vanligt att ni vinner matchen! Hoppas också att det blir kul med tjejgänget, vilket jag är övertygad att det blir. Ni verkar så sköna!
-
Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-04-12 23:45:25 följande:Fan! Nu blev det så där igen att jag skrev ett långt svar och loggades ut? Irriterande!
Skrev om laget, om att jag borde köpa fler än ett paket cigaretter åt gången (men sällan gör det), om laget osv.
Minns också att jag skrev en fråga huruvida du sysslat med lagsport.Fan vad irriterande att det blir sådär!
Ja, jag höll på med en lagsport när jag var yngre men det var på väldigt låg nivå. Men vi hade i alla fall roligt och jag har många bra minnen från den tiden.