Börja röka?! Hjälp!
Nu jobb några timmar och sen stannar jag på gymmet och tränar. Också en fredagskväll.
Två samtidigt hade i och för sig varit rätt hårt! Tror dock aldrig jag har sett någon göra det dock, det är nog inte ens en grej eller vad man ska säga 😂
Ja, det tangerar ju nästan tävlingssammanhang i alla fall.
Kul! Hoppas det blir lyckat.
Ja, bor nära mina.
Du är snabb att svara.
Ja, det blir mysigt. Idrotten har alltid varit central i vår familj och gett mig massor men jag är glad att ha en annan distans till det idag. Har alltid tränat av glädje till mina idrotter men ändå drabbats av lite kroppsegets som varit osund. Har dock alltid hållit mig på rätt sida gränsen.
Vad är du bra på?
Du är snabb att svara.
Ja, det blir mysigt. Idrotten har alltid varit central i vår familj och gett mig massor men jag är glad att ha en annan distans till det idag. Har alltid tränat av glädje till mina idrotter men ändå drabbats av lite kroppsegets som varit osund. Har dock alltid hållit mig på rätt sida gränsen.
Vad är du bra på?
Min vecka har varit helt okej, dock inget utöver det vanliga så att säga.
Minns att du nämnde förut att du inte är så händig men att du är bra på att laga mat. Lite tvärtom för min del. Kan givetvis laga mat för mitt eget behov men det blir sällan eller aldrig något spektakulärt om man säger så
Har inte sett den dokumentären men det borde jag kanske göra då jag ju trots allt är fotbollsintresserad. Anar vad det är du syftar på och jag tänker att det var betydligt vanligare förr. I NHL var det t.ex. inget man höjde på ögonbrynen åt, vilket det naturligtvis skulle vara idag. 😅
Klart du ska se den serien. Jag är jätteintresserad av sådant som hände när mina föräldrar var unga, oavsett ämne egentligen. Och ja? du tänker rätt? vid ett par snabba klipp ser man kvinnliga fotbollsspelare stå och röka när de till synes är kvar på planen. Den tiden hade passat mig 😂😅
Dum i huvudet är du absolut inte, även om just det beslutet kanske inte var jättebra egentligen.
Hur har di helg varit så långt?
Det var en ganska intensiv vecka vad arbete beträffar. Helgen var lugn, har mest följt hockey-VM.
Hur gick din match idag?
Har varit lite utbildningar på jobbet så faktiskt en del plugg här också. Ledigheten känns välbehövlig den här gången.
Hur har helgen börjat? Har du match igen?
Jag har haft mycket att göra även denna vecka. Nåja, tre dagar ledigt nu, känns välbehövligt. Själv då, planer för helgen?
Är rökningen "trevligare"/lättare att hantera under sommarhalvåret när det i regel är lite skönare att vara utomhus?