Börja röka?! Hjälp!
Mina två yngre syrror idrottar också, men har inte min talang även om de har samma pannben. Kroppshetsen inom alls elitidrotter är sjuk, men jag har klarat mig förhållandevis bra. Ett ämne som är svårt att prata om.
Bra att du tagit dig ur det som varit destruktivt med idrotten men ändå klarat att behålla de positiva inslagen och glädjen, genom att lägga dig på en något lägre nivå.
Det känns utifrån som att du befinner dig på ett väldigt bra ställe just nu, du verkar oftast glad och positiv (och skönt rebellisk, haha). Samtidigt är det naturligtvis svårt att göra en sån bedömning här, det kan ju såklart vara så att jag missuppfattat allt.
Bilden jag har fått av din identitet är i alla fall väldigt tilltalande!
Det var faktiskt väldigt slumpartat. Sökte på något helt annat, minns inte riktigt vad, och av någon anledning dök den här tråden upp. Tyckte den hade en ganska originell titel (vanligtvis brukar ju folk vilja ha hjälp att sluta röka, inte börja) så jag klickade upp den och läste lite i den. Så fastnade jag särskilt för din historia då det var fascinerande och intressant att en idrottstjej plötsligt började röka i vuxen ålder.
Något i den stilen var det.
Ja, ska inte klaga. Fruktansvärd träningsvärk från gårdagens träningspass, men det är ju inget farligt.
Förstår att din dag sannolikt har varit bra, seger och allt!
@betraktaren Hemma efter en superrolig kväll. Lite susig i skallen efter en del bubbel (segern måste firas) och ett par öl. Nu återstår bara kvällsciggen och tandborstningen innan den sköna sängen väntar. Hoppas du haft en lika bra lördag som jag.
Tack, detsamma!
Matchfri i helgen?