Hedblomster skrev 2019-08-22 16:43:13 följande:
Ååh om du gör scratchen måste du berätta om det! Hoppas ju såklart jag slipper men om jag inte blir gravid nu vill jag verkligen göra det :)
Känns så knäppt att jag blir "ruvare" igen på måndag... Tycker det är jobbigt så ser inte jättemycket fram emot det, så stressig och orolig period innan man vet. Mitt förra färskförsök var så misslyckat också. Kände mig helt trasig efter äggplocket och började blöda efter fyra dagar. Vid mina FET har kroppen känts mycket lugnare. Imorgon är det iaf dags att börja med lutinus igen, suck...
Ja, känns typ onödigt att sätta in ett till embryo som ändå inte kommer fästa. Scratchen känns iallafall som det skulle ge lite hopp! Annars är jag rädd för att det är en helt ny omgång som kommer behövas!
Hoppas det är så för dig, att det krävs en ny omgång ägg för att leda till en graviditet! Men förstår också att du inte ser fram emot det, att ruva är tufft - det är bara kul första 2 dagarna när man absolut inte kan sia om utfallet, därefter brukar jag känna hopplöshet och ?att det inte tagit sig?. Vid förra FETinsättningen bara grät jag, ville bara därifrån - var så ledsen och arg över att vi ska behöva gå igenom den här skiten!! Och så ska det ju inte vara...
hoppas du kan ha en fin helg och njuta innan det är dags på måndag!