Jooosen skrev 2019-07-26 16:51:59 följande:
Aah okej då är jag med! Kommer oxå sluta lite innan jag startar med sprutor tänker jag. Dom har inte hittat något avvikande på någon av oss. Men jag inbillar mig att jag kanske har endo jag med. Har väldigt många symptom som stämmer in. Är orolig att det kanske är något i livmodern som gör att inget vill fästa :/. Nåja hoppet är det sista som överger en. Försöker man inte med ivf kommer man inte veta om det funkar eller inte.
Ja jag vet ju att det inte precis gynnar fertiliteten med snus, men det är en tröst i ett annat tomt liv liksom! VAd har du för symtom på endo? De jag har är att jag har väldigt ont, fast jag Har tidigare tänkt att ?alla? har så ont? Sen har jag väldigt liten blödning.. vet inte om de är därför...
Precis det är bara att fortsätta hoppas och kämpa, för oss finns inget alternativ vi vill så gärna skapa en egen liten familj! Kul att du ändå fått mens så du kan börja räkna ned till sprutstart!! Heja heja! Jag tror ja får kicka igång mens med proverna vid öppning om en vecka! Ska kanske prova letrozol å ovitrelle den här gången, istället för progynon!