Såå skönt för er som redan har ägg i frysen osv! Jag är så rädd för ev utredning, äggplock osv, det är nog därför vi skjuter på det, haha :)
Jag har BIM 29/7, först var det 2/8 men fick äl tidigare än jag trodde :) så försöker tro att anledningen till varför vi inte plussat än är för att vi missbedömt datum för äl haha :) tog ett clearblue ältest i måndags eftersom det enligt min kalender var första dagen i fertila perioden och då blev det glad gubbe direkt haha!
nataliei skrev 2019-07-18 09:10:39 följande:
Heter såklart OFÖRKLARLIGT barnlösa haha! Ofrivilligt gäller väl för alla som vill ha barn.
Jag funderar om jag ska söka hjälp igen. Kanske går med något lättare i grepp den här gången än ivf. Vi har fem jättefina ägg i frysen, men det kostar 15000kr att tina för en omgång. Egentligen inga stora pengar om man tänker på vinsten. Men får man göra det massor av gånger utan resultat så gör det hål i plånboken.
Tänker till hösten att jag kanske kan få göra en spolning av äggledarna. Kanske kan de hjälpa. Det gjorde inte det förra gången men skam den som ger sig!
När har du BIM?