Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Grattis till er flicka!!! Vi ska göra vårt RUL imorgon!
Jag känner "väldigt" mycket just nu. Inga sparkar och så men otroligt mycket rörelser. Går in i v. 21 imorgon. Sambon och sonen känner inte ett dugg :(
BF-listan:
3/1 mammamu
7/1 89me
8/1 Tessimon, Sommaren12
12/1 facebookmammajuni15, Sumshineinmylife
14/1 zebrans
16/1 Emmissss, HVL, Kandelaber
17/1 liebespuppe
20/1 LillaEm
21/1 CorAst, Ina8401
23/1 JuliaLC, couleours
24/1 Ärdetminturnu
25/1 eeat
26/1 Millie8401, Maj81
28/1 mammapolly, moalinneas
29/1 Knivskrik
31/1 mela88
3/2 MiaAhlin, Eklund12321
5/2 Hannaconda
6/2 solrosbarn
9/2 eveliiine
10/2 Carrie123, Irene122
19/2 Littlestar78
20/2 Ritzy
22/2 MsBlah
Nu har vi också varit på RUL och allt såg bra ut, med stor sannolikhet har vi en liten flicka där inne ????.
Nu har vi också varit på RUL och allt såg bra ut, med stor sannolikhet har vi en liten flicka där inne ????.
Idag har jag gått exakt halva graviditeten och vi gjorde vårt RUL. Vi hade en väldigt envis bebis som inte ville läggs sig i profil så barnmorskan kunde se allt ;)
Vår undersökning tog 1 timme! Men vi fick se väldigt mycket bebis!
Och vi ska gå en liten flicka! Jag är helt i chock. Jag trodde bara skulle få pojkar. Herregud. Och vi fick tummen upp av vår bebis. Som syns på bilden.
Imorgon går jag in i Vecka 21 :) idag är det precis 50% avklarat av graviditeten.
Vi var på RUL förra veckan och allt såg toppen ut.
Vi har inte tagit reda på könet även om ja är
Sååå nyfiken.
Känner tyvär inte så mycket ännu.. några små
Rörelse nån gång om dagen bara :( med
Mina två döttrar kände ja rätt mycket vid detta laget o även sambon kunde känna.
Ibland blir ja orolig iomed
Så lite rörelser... men verkar ändå vara rätt
Normalt med tanke på att ni är fler som nämner att ni inte känner så mycket ännu.
Hoppas att det börjar öka snart då de är såå mysigt ju :)
Idag har jag gått exakt halva graviditeten och vi gjorde vårt RUL. Vi hade en väldigt envis bebis som inte ville läggs sig i profil så barnmorskan kunde se allt ;)
Vår undersökning tog 1 timme! Men vi fick se väldigt mycket bebis!
Och vi ska gå en liten flicka! Jag är helt i chock. Jag trodde bara skulle få pojkar. Herregud. Och vi fick tummen upp av vår bebis. Som syns på bilden.
Imorgon går jag in i Vecka 21 :) idag är det precis 50% avklarat av graviditeten.
Vi var på RUL förra veckan och allt såg toppen ut.
Vi har inte tagit reda på könet även om ja är
Sååå nyfiken.
Känner tyvär inte så mycket ännu.. några små
Rörelse nån gång om dagen bara :( med
Mina två döttrar kände ja rätt mycket vid detta laget o även sambon kunde känna.
Ibland blir ja orolig iomed
Så lite rörelser... men verkar ändå vara rätt
Normalt med tanke på att ni är fler som nämner att ni inte känner så mycket ännu.
Hoppas att det börjar öka snart då de är såå mysigt ju :)
Jag känner fortfarande ingenting.. går in i vecka 22 på torsdag:(
Hej!
Jag känner inte heller speciellt mycket än... är i v 18+5 och har moderkakan i framvägg. Men HAN var normalt livlig på rul och det var så underbart att lyckas se och känna samtidigt! Har velat lite om det verkligen är lillen som känns eller nåt annat men nu vet jag :D
Kan någon flytta mig på bflistan? Fungerar inte att kopiera nu...
Nya bf är 30/1