• eeat

Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!

Hej!

Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?

Välkomna!

• Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
  • Ina8401
    Tessimon skrev 2019-08-19 10:26:50 följande:

Vi var på RUL i fredags 

:

Åh mysigt.... bf?????
  • Ina8401
    Tessimon skrev 2019-08-19 11:28:32 följande:

8/1 

Åh längtar till mitt ul ????
  • josefiina

Vi var på RUL idag och fick veta att vi väntar en flicka med bf 14jan. Blev framflyttad 3 dagar det blev jag med sonen också. Vi åkte iväg och åt frukost sen köpte vi lite flickkläder i stl 50. Nu haglar grattisönskningarna in för vi är duktiga på att dela med oss, haha! Känner mig så lycklig! :)

• LillaEm

Är de någon mer av er som har problem med

Väldigt lös avföring ?

Jag har sista månaden fått värsta magknipen flera

Ggr om dagen, oftast i samband med att jag ätit mat, sen är de bara att rusa till toaletten !

Med mina andra två graviditeter hade jag problem med hård mage... men nu är heeeelt åt andra hållet.

Kag försöker dricka mycket vatten för att inte riskera att bli uttorkad.

Tänkte ringa min BM i veckan

• knivskrik

Så mysigt med RUL! Längtar till vårt som är två långa veckor bort...

Jag har inte särskilt mycket mage ännu, jag kan känna och se livmodern tydligt när jag är kissnödig men så fort jag kissat sjunker den undan igen. Igår när jag såg den så var den helt sned! Såg så jäkla roligt ut Skrattande

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • liebespuppe
    knivskrik skrev 2019-08-20 08:47:48 följande:

Så mysigt med RUL! Längtar till vårt som är två långa veckor bort...

Jag har inte särskilt mycket mage ännu, jag kan känna och se livmodern tydligt när jag är kissnödig men så fort jag kissat sjunker den undan igen. Igår när jag såg den så var den helt sned! Såg så jäkla roligt ut Skrattande

Jag har inte haft mycket till mage. Snarare en "glutenmage" dvs den blir lite hårdare och synligare på kvällen. Men jag har inte ökat ett gram i vikt, så ingen vätska direkt heller.

Jag började studera igår och alla blev chockade att jag skulle gå in i v. 20 idag. Det är ju halva tiden.. men visst, jag är inte trådsmal och mina nära bekanta ser ett litet put på magen. Men jag kan inte ligga på mage, livmodern är som en hård sten nu.
    Vi ska på RUL om 6 dagar, så det kanske ligger en ytterst liten bebis där inne.

• knivskrik
    liebespuppe skrev 2019-08-21 11:29:04 följande:

Jag har inte haft mycket till mage. Snarare en "glutenmage" dvs den blir lite hårdare och synligare på kvällen. Men jag har inte ökat ett gram i vikt, så ingen vätska direkt heller.

Jag började studera igår och alla blev chockade att jag skulle gå in i v. 20 idag. Det är ju halva tiden.. men visst, jag är inte trådsmal och mina nära bekanta ser ett litet put på magen. Men jag kan inte ligga på mage, livmodern är som en hård sten nu.
    Vi ska på RUL om 6 dagar, så det kanske ligger en ytterst liten bebis där inne.

Jag har lagt på mig 4-5 kilo hittills och det börjar väl sakta hända lite med magen. Pratade med mamma om det och hon sa att det inte syntes förrän runt vecka 20 på henne pga placeringen på hennes livmoder, det kanske är likadant för mig. Eller så vaknar jag imorgon och det har bara sagt PANG, haha! :) 
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Kandelaber

Jag är på v 18+5 nu och det syns ganska mkt när jag slappnar av. Har nu avverkat sista paret vanliga jeans då det gör för ont. Har några mammabyxor. Försöker hålla ut några dagar till till ultraljudet men sedan orkar jag inte försöka dölja det nåt mer!

Känner dock inget (vad jag vet). Kände några kanske-grejer men kan såklart ha varit tarmen bara :D

Hade moderkakan fram i v.13 så om den fortfarande där så lär det väl ta några v till innan det känns tydligen.

Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!