KlantSmurfen skrev 2019-10-01 14:07:52 följande:
Det skulle vara helt emot forumreglerna att sätta ord på upplevelsen att diskutera med "vissa" personer men jag kan ju försöka beskriva den på något sätt.
Om man t.ex länkar tre länkar med 50+ vetenskapliga studier och herr FDFMGA tycker att vetenskapen har fel åsikt så börjar halmdockorna och so you are saying.
FDFMGA funkar ju så att han saknar argument drar han ner diskussionen i sandlådan för att förstöra den
#742 är också ett roligt exempel på hur "vissa" personer fungerar i diskussioner, jag ville att de som läst domedagsraporten skulle länka den och det blir som vanligt när diskuterar med herr FDFMGA, han vantolkar inlägget med flit och börjar med halmdockorna du kallade den visst en alarmerande domedagsrapport som 98 procent av klimatforskarna står bakom...
@FDFMGA är du väldigt nära släkt med herr ad hominem?
det finns vissa likheter...
Oj, det var en ordentlig känslovallning.
Nåja, den följde ju på den där du ville ha länkar till den alarmerande domedagsrapporten som 98 procent av klimatforskarna enligt dig står bakom.
Som vän av ordning så anser jag att det är du som ska länka till det du påstår. Och som vän av språkstringens så undrar jag vilka domedagsrapporter som inte är alarmerande
Den här gången har jag ju inte ens bett dig at förklara en företeelse med egna ord som förra gången dina känslor vallade, den då du bytt till dig ett rejält antal länkar som spretade år olika håll.
Också det i en tråd om Greta Thunberg.
En 16-årig tjej som tar sig ton kan verkligen få en och annan att fullständigt tappa koncepterna