• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-05-31 22:20:54 följande:

Bil 8/6 här. Lite molvärk då o då bara och känsliga bröstvårtor ibland. Ska vänta tills nästa vecka med testerna. Håller tummarna för oss! Blir vårt andra barn isåfall..har en dotter på 8 månader. :)

Då är vi ett par stycken som hoppas mensen uteblir nästa lördag då jag har så svårt att vänta med testerna så gjorde ett idag och det var negativt. Förtidigt jag vet men är så spänd! blir lite kostsamt så ska inte testa förrän måndag morgon med RFSU testa tidigt. Kanske skulle vänta till tisdag..? :-/
  • Butembobaby

Tredje dagen med blinkande gubbe idag, och har sjuka äggviteflytningar! Sorry för overshareing, men det såg typ ut som om någon kläckt ett helt ägg minus gulan i pappret nyss..

Tror ett ligg i kväll kommer göra susen!

• MaryCherry

Gick direkt från rund ring till fast gubbe. Även om det bara ör första månaden så hoppas man jublite att det ska bli ngt... tycker iofs att det är lite kul med projekt ?göra barn? så helt ok om det tar någon månad till innan det tar sig. Förstår dock att det ör en fin linje mellan kul och frustrerande..

• hallonsaft24

Negativt test idag med, så trist!

Är på BIM-2 och alla känningar är bortblåsta.

Önskar att jag helt kunde sluta tänka på när ÄL och BIM är och bara njuta av att försöka. Men det är så svårt. Har alltid plussat på BIM-2 tidigare så nu känns det helt kört.

Hur går för er andra med BIM nu i dagarna?

• sommartjejen888
    MidnightCami skrev 2019-06-01 08:31:00 följande:

Visst borde ett testa-tidigt test åtminstone ge ett svagt + på bim-4?

Det behöver inte göra det för alla. För mig visade det positivt på ett vanligt clearblue digitalt bim-4 ,lycka till håller tummarna:)
  • Cheneyney

Bim-2 idag, CD27. Har var månad fått mensen på CD26-27, men eftersom äl var 2 dagar sen flyttade jag fram bim. Hade vad jag trodde var mensvärk igår, gick på toa hur ofta som helst men änsålänge ingen mens i sikte.

Vääääldigt ömma bröst, molvärk och mår konstigt, så är lite spänd!

Kommer testa på tisdag CD30 om ingen mens dyker upp, nervöst!!

• Daphodil
    hallonsaft24 skrev 2019-06-01 05:22:09 följande:

Negativt test idag med, så trist!

Är på BIM-2 och alla känningar är bortblåsta.

Önskar att jag helt kunde sluta tänka på när ÄL och BIM är och bara njuta av att försöka. Men det är så svårt. Har alltid plussat på BIM-2 tidigare så nu känns det helt kört.

Hur går för er andra med BIM nu i dagarna?

Jag är BIM-2 idag, neg test igår och temp som sjunker idag. Jag har "alltid" plussat ÄL+10, så för mig är det också kört. Bättre lycka nästa gång!
  • Daphodil
    MidnightCami skrev 2019-06-01 08:31:00 följande:

Visst borde ett testa-tidigt test åtminstone ge ett svagt + på bim-4?

Beror på hur säker man är på sin ägglossning. Ofta tycker jag man kan ana något på ÄL+10-11, men det gäller såklart inte alla.
Svar på tråden BIM Juni