Inlägg från: MaryCherry |Visa alla inlägg
  • MaryCherry

BIM Juni

Första försöket här på tredje barnet.

1/6 Babycakes79, Cheneyney, elenoresara

3/6 Hallonsaft24

4/6 Grossess, Lyra78

5/6 Evi82

7/6 Espressom, Smlan

8/6 Gummsan83, Gabriela11

9/6 Pixpoxy

10/6 Nervösanonym, Lunne

11/6 Irene122

12/6 CaRH

16/6 MaryCherry

23/6 Mathilda999

29/6 VictoriaBerggren

• MaryCherry

Gick direkt från rund ring till fast gubbe. Även om det bara ör första månaden så hoppas man jublite att det ska bli ngt... tycker iofs att det är lite kul med projekt ?göra barn? så helt ok om det tar någon månad till innan det tar sig. Förstår dock att det ör en fin linje mellan kul och frustrerande..

• MaryCherry

Jag har inte BIM förrän 16:e och hoppas såklart på ett plus... men fick idag känslan att den kanske är dumt att försöka på fler. Har en tjej på 5 och en kille som fyller 3 i sommar och just nu är det så mycket bråk och tjafs om alls. Min dotter har ett fruktansvärt humör och blir så arg och lyssnar inte på någon. Samtidigt är jag säker på att hon skulle bli en fantastisk storasyster som lite äldre... ja, det är mycket tankar som snurrar.

• MaryCherry
    Gummsan83 skrev 2019-06-09 06:40:51 följande:

Fick ingen mens igår så jag och sambon åkte till Netto i Danmark och köpte test som jag tog nu i morse

Fler som ser strecket ?? :) positivt !? Eller lite för svagt??

Grattis! Ser ett svagt streck ????
  • MaryCherry

Min luterala fas e ganska kort, bara 12 dagar så jag ligger på gränsen där. BIM-4 idag för mig!

[/quote]

BIM -4 för mig oxå @sobioor

Tänker att jag ska vänta och se om mensen kommer eller inte och försöka att inte testa k förväg... trots allt bara första månaden vi försöker så försöker ha en lite avslappnad approach... :)

• MaryCherry

Fick mens idag (bim -2). Märklig känsla, mer besviken än väntat men kanske mest förvånad. Tycker att jag känt av mer än de två graviditeter jag upplevt tidigare så hade nästan börjat tänks att den här graviditeten nog kommer bli jobbigare än tidigare... känner mig hur som helst väldigt säker på att jag verkligen vill ha en trea.

Svar på tråden BIM Juni