• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Espresso
    Miluci skrev 2019-05-31 09:10:45 följande:

Tempen sjönk till 36.67 idag på äl+10 så tror de är kört :/

Vad har tempen legat på under lutealfasen? Den kan ju mycket väl stiga igen, en tillfällig dipp.
  • Tessi1

Man blir ganska så frustrerad när man sätter klockan för att hinna ha sex innan jobbet för mannen är iväg hela helgen sen och så är det ännu en dag med en tom ring på ägglossningstestet ?? hade typ mensvärk igår så trodde verkligen att det skulle va ägglossning idag men icke... Men sexet blev ju av iaf . Hoppas inte helt i onödan.. Bara hoppas på imorgon eller något :( jag är på dag 18 så jag brukar ha ägglossning runt dessa dagar men så borde jag åtminstone fått blinkande gubbe idag :(

• Daphodil
    Miluci skrev 2019-05-31 09:10:45 följande:

Tempen sjönk till 36.67 idag på äl+10 så tror de är kört :/

När jag plussade i december hade jag legat runt 36.7 hela lutealfasen, och dagarna innan plus hade jag en enda temp på 37.0, sen sjönk jag åter till 36.7 äl+9. (Denna cykel ligger jag runt 36.9 och tror inte jag är gravid). Så det behöver inte vara kört!
  • Gummsan83

@]Lustablong Jag känner inget alls .. de sista gånger så har jag haft ont i brösten som bara den mellan ÄL och BIM och då varit negativt på stickan. Men nu känner jag inget alls .. haft lite pms men inget mer. Fick plus på ÄL i lördags så hoppas verkligen att det tar sig denna gången. Vi ska iväg nästa helg från torsdagen, så kommer test tidigt nästa vecka :) är det ditt första ?

• Daphodil

Negativt nu äl+11. Visst finns fortfarande en minimal möjlighet att jag är gravid, men varken kroppen eller testen tyder på det. (Utom den här satans tröttheten som jag önskade haft en mer trevlig orsak...)

Jaja, är glad att ÄL har kommit igång efter MA. Mot juligruppen

• Miluci
    Espresso skrev 2019-05-31 11:23:28 följande:

Vad har tempen legat på under lutealfasen? Den kan ju mycket väl stiga igen, en tillfällig dipp.

Den har legat på 36.74 -36.79 genom lutealfasen nu. Sjönk till 36,57 på äl+7 sen låg den på samma som innan men nu sjönk den till 36,67 på äl+10! Tror du de kan va en dipp? Hade tänkt ta ett test idag men när jag såg tempen struntade jag i de!
  • Miluci
    Daphodil skrev 2019-05-31 18:18:18 följande:

När jag plussade i december hade jag legat runt 36.7 hela lutealfasen, och dagarna innan plus hade jag en enda temp på 37.0, sen sjönk jag åter till 36.7 äl+9. (Denna cykel ligger jag runt 36.9 och tror inte jag är gravid). Så det behöver inte vara kört!

Detta fick mig att få upp hoppet lite! Legat på 36.7 under lutealfasen! Då kanske de inte är kört *.*
  • Lustablong
    Gummsan83 skrev 2019-05-31 18:29:11 följande:

@]Lustablong Jag känner inget alls .. de sista gånger så har jag haft ont i brösten som bara den mellan ÄL och BIM och då varit negativt på stickan. Men nu känner jag inget alls .. haft lite pms men inget mer. Fick plus på ÄL i lördags så hoppas verkligen att det tar sig denna gången. Vi ska iväg nästa helg från torsdagen, så kommer test tidigt nästa vecka :) är det ditt första ?

Detta blir vårt tredje barn om det vill sig är det ert första?

Känner inga ömma bröst, endast lite molvärk och trött. Blev lite yr och huvudvärk innan idag men det är nog kroppen som spelar mig ett spratt. Jag köpte RFSU testa tidigt idag. Ska testa på måndag tänker jag. BIM är nästa lördag.
  • Gummsan83

S

Lustablong skrev 2019-05-31 21:08:18 följande:

Detta blir vårt tredje barn om det vill sig är det ert första?

Känner inga ömma bröst, endast lite molvärk och trött. Blev lite yr och huvudvärk innan idag men det är nog kroppen som spelar mig ett spratt. Jag köpte RFSU testa tidigt idag. Ska testa på måndag tänker jag. BIM är nästa lördag.

Det är mitt 5:e har en två enkla och en tvillinggrav sen innan. Men det är min sambo första, är ändå tio år sedan jag var gravid sist så hoppas ju på att det ska gå lika lätt. Jag har också BIM på lördag :) ja det där med kroppen, har varit skengravid ett par gånger så vågar inte tro något ...
  • Gabriela11

Bil 8/6 här. Lite molvärk då o då bara och känsliga bröstvårtor ibland. Ska vänta tills nästa vecka med testerna. Håller tummarna för oss! Blir vårt andra barn isåfall..har en dotter på 8 månader. :)

Lustablong skrev 2019-05-31 10:07:18 följande:

Ni som har BIM 8/6 nästa lördag. Hur mår ni? Själv är jag trött och känner lite molvärk. Hunden brukar ligga nere på magen men det känns inte bra nu. Tungt och obehagligt bara.

Svar på tråden BIM Juni