BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Får jag hoppa in med en liten fråga? När ska man testa om man har kort lutealfas?
Jag ska ha mens om 4 dagar vilket är ÄL + 11, kan jag testa då eller måste jag vänta till 14 dagar efter äl?
Hoppar oxå in här:)
BIM lista
1/6 Babycakes79, elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma
2/6 Maya 889
3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci
4/6 Lyra78
5/6 Evi82
7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess
8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai
9/6 Pixpoxy
10/6 Nervösanonym
11/6 Irene122
12/6 CaRH
16/6 MaryCherry, Enniie
18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93
20/6 ViktoriaBerggren
21/6 Halindizor
22/6 Theresia92
23/6 Mathilda999 , Luktärtan
Ni som har BIM 1/6- har ni testat er än? Eller ska ni testa på BIM?
Tog ägglossningstest idag! Var de pos kl 11:00? De sista var vid 13:30
Har BIM den 12/6
Hej hoppar in här med bim 22/6. Fick mensen igår så nu tar vi och gör bebis nummer tre :)
Jag använde mig först av Flo appen men märkte att den inte stämde på mig då jag känner av ägglossningen. Så jag började med Clearblue ägglossningstester. Får ägglossning redan dag 10-12 efter mensens första dag. Så jag börjar alltid testa direkt när mensen är slut. Har oftast mens runt 6 dagar.
Har sprungit på toa säkert 10 ggr i dag, övertygad om att mensen kommit. Samtidigt kan jag inte riktigt släppa alla konstiga symptom jag börjat få, kan ju lika gärna vara skengravid som förra månaden. Men skumt är det, kroppen lever verkligen sitt eget liv.
Hoppas vi får plussa snart!
Skriver igen då ingen verkar vilka svaga på mitt inlägg.
Jag har aldrig fått ägglossningssekret. Är det någon sv er som fått det? Kan man ha ägglossning utan sekret?
Jag har aldrig fått ägglossningssekret. Är det någon sv er som fått det? Kan man ha ägglossning utan sekret?