• Tjofsan01

BIM Juni

Hej hoppar in här med bim 22/6. Fick mensen igår så nu tar vi och gör bebis nummer tre :)

• Tjofsan01

Babycakes79

Åh va tråkigt. Men vi får jobba vidare denna ägglossning i stället. Det kommer ta sig :)

Lycka till :)

• Tjofsan01

BIM listan :)

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Lyra78

5/6 Evi82

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai

9/6 Pixpoxy, Nymphadora

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122

12/6 CaRH

16/6 MaryCherry, Enniie

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

20/6 ViktoriaBerggren

21/6 Halindizor

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

• Tjofsan01

Hej tjejer! Är det någon som testat positivt än?

Jag har ägglossning 7-9/6 så vår verkstad får börja ikväll.

Hur långt innan ÄL började ni?

:)

• Tjofsan01

Ni som fått plus. Har ni känt några symtom innan? Detta blir mitt tredje barn och kan inte komma ihåg att jag känt något tidigare och jag känner inget speciellt nu heller. BIM är på lördag så jag tänkte försöka hålla mig tills dess så jag inte blir allt för besviken.

• Tjofsan01

Jag hade bim 22/6 så just nu är jag tre dagar över tiden. Men fick negativt på ett graviditetstest i morse. Har aldrig gått till till dag 31 i menscykeln innan utan ligger på 27-28. Kanske någon enstaka gång 26-29 men inte 31! Det har lixom aldrig hänt!

Men det är väl säkert en mental spärr så mensen kommer säkert när som helst.

Har ni varit med om att gå över tiden så länge utan att få positivt på stickan?

• Tjofsan01
    Myrkrypet skrev 2019-06-25 22:05:07 följande:

Det har hänt mig en gång, har kort cykel på 25-26 dagar men på vårt första försök till syskon gick jag till 31 dagar, har sen inte hänt igen.

Så lustigt ju! Jag har fortfarande inte fått mensen men har inte tagit något mer test. Får testa igen i morgon :)
  • Tjofsan01
    Myrkrypet skrev 2019-06-26 23:00:25 följande:

Det är så spännande! Jag håller tummarna för ett plus! :)))

Det blev ett plus :) tack snälla!
  • Tjofsan01

Det blev ett plus på bim+4 :D

Hade räknat med att den skulle va så sen bara så jag testade senast den 24/6 med en sticka och det blev bara ett streck. Idag tog jag två och det visade på att vi ska få vårt tredje barn! Shit va roligt :)
Svar på tråden BIM Juni