BIM Juni
MA v 16 i april. Nu blankt test äl+8, supersvag skugga idag äl+10 som jag inte tror betyder ett skvatt. Känner mig inte heller gravid men ska ta ett sista test äl+12.
MA v 16 i april. Nu blankt test äl+8, supersvag skugga idag äl+10 som jag inte tror betyder ett skvatt. Känner mig inte heller gravid men ska ta ett sista test äl+12.
Tempen sjönk till 36.67 idag på äl+10 så tror de är kört :/
Negativt nu äl+11. Visst finns fortfarande en minimal möjlighet att jag är gravid, men varken kroppen eller testen tyder på det. (Utom den här satans tröttheten som jag önskade haft en mer trevlig orsak...)
Jaja, är glad att ÄL har kommit igång efter MA. Mot juligruppen
Negativt test idag med, så trist!
Är på BIM-2 och alla känningar är bortblåsta.
Önskar att jag helt kunde sluta tänka på när ÄL och BIM är och bara njuta av att försöka. Men det är så svårt. Har alltid plussat på BIM-2 tidigare så nu känns det helt kört.
Hur går för er andra med BIM nu i dagarna?
Visst borde ett testa-tidigt test åtminstone ge ett svagt + på bim-4?
Jag fick positivt äl-test 21/5, det har gått 11 dagar sedan dess, men själva ägglossningen kan väl äga rum en dag efter positivt test?
Min magkänsla säger att jag inte är gravid. Tror mensen kommer närsom
Jag använde graviditetskollen, har läst lite blandade recensioner om dom, att inte de heller är så tillförlitliga.
Jag kommer inte kunna hålla mig från att testa imorgon också men då med CB, har mensvärk till och från hela tiden, känns som jag kommer få mens närsomhelst.
För er som undrar om symtom v 4 kan jag berätta att mina var mensvärk på kvällarna (ena graviditeten mer lätt-måttlig värk, andra graviditeten extremt ont, som att mensen skulle komma när som helst), onormal trötthet, och frusenhet. Även lätt öm i brösten, men knappast den kraftiga ömhet många berättar om.
Illamående, ökad aptit och humörsvängningar har aldrig funnits innan BIM för mig.
Hoppas detta var av intresse för någon
Hade hoppats på plus i maj, men icke! Sjätte försöket, och överallt kommer delar folk med sig av sina glada nyheter.
Köpte Clearblue advance ägglossningstest, fick blinkade gubbe i åtta dagar men aldrig någon fast gubbe. Och nu ingen mens, testade men inget plus!
Blir trött och förvirrad, ska man slänga allt med stickor åt skogen och bara mysa varannan dag? Till saken hör att jag har väldigt kort mellan mens ÄL & mens, men skulle inte vara något problem sa gynk när jag var där av orosjäl!
Ska man testa bisolvon denna gång kanske?