• Anonym (anonym)

Vill knulla honom!!

Hej. Jag har en stor crush på en man som är 30+ år äldre än jag. Jag är 20. Vi har sagt att vi ska se film hemma hos honom på lördag. Är så nervös och vet inte hur det här kommer gå... Är rätt blyg av mig. Men samtidigt vill jag ha honom. Har tänkt massor på att ha honom... Han har dock fru. Jag vågade inte fråga om hon kommer vara hemma då men han skrev förut att hon ska iväg på kalas eller om det var jobbmöte (minns inte riktigt). Så vi kommer alltså vara själva.. Vi har inte skrivit snusk eller så men har hänt att jag skickat hjärtan. Funderar på att flytta mig närmre honom i soffan och liksom luta mig mot honom, sedan om det känns rätt lägga en hand på hans lår eller liknande... Vad tror ni om det? Han är väldigt godhjärtad, snäll, lugn och stabil av sig. Har en känsla av att han kommer försöka vara trogen men när han får tillfälle att närma sig en ung tjej känns det som han kanske är för svag.

Är bara asnervös och så rädd att nåt ska gå fel och stämningen blir stel!!

• Svar på tråden Vill knulla honom!!
  • Anonym (anonym)

tack ni andra för era kommentarer!

om nån har tips på hur jag kan närma mig honom så dela gärna med er :)

• Elefantmannen2
    Anonym (anonym) skrev 2019-04-18 23:15:13 följande:
    jahopp. har du personlig erfarenhet av en otrogen man?  verkar så.

är han trogen mot sin fru så visar han att han inte vill om jag närmar mig. enkelt. är det inte jag så är det nån på hans jobb. allt beror på hur han är funtad. jag är möjligheten och han är den som bestämmer hur han handlar. är han beredd att vara otrogen lär jag knappast vara den första eller sista möjligheten för honom.

Håller med, du visar vad du vill och lägger beslutet på honom. Kör på. Din approach är också vettig.

Det finns vissa svikna själar som tillbringar sin tid i forumet att läsa alla trådar om otrohet för att påminna sig själva om "sveket" de upplevt. Gängse förfarande är att se ned på och förmana andra människor från höga hästar. 
    De inser sällan det omoraliska i det beteendet i sin kamp att bekämpa den omoraliska otroheten och det faktum att livslång tvåsamhet inte direkt verkar vara något människor trivs med. 

• Pussan
    Anonym (Äckligt) skrev 2019-04-18 23:13:58 följande:
    DU skrev att frun kanske är ok med att de ligger med andra. Alltså öppet förhållande.

Men jag tror knappast att det är såi detta fallet, då TS säger sig "tro att han vill vara trogen ".

Hade de haft ett öppet förhållande så hade han inte behövt tänka på att vara trogen...
    Du kan alltså inte acceptera att vi har olika uppfattning om vad ett öppet förhållande är. OK då lägger vi ner det.
  • Pussan
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-18 23:24:36 följande:

Håller med, du visar vad du vill och lägger beslutet på honom. Kör på. Din approach är också vettig.

Det finns vissa svikna själar som tillbringar sin tid i forumet att läsa alla trådar om otrohet för att påminna sig själva om "sveket" de upplevt. Gängse förfarande är att se ned på och förmana andra människor från höga hästar. 
    De inser sällan det omoraliska i det beteendet i sin kamp att bekämpa den omoraliska otroheten och det faktum att livslång tvåsamhet inte direkt verkar vara något människor trivs med. 

Håller med om hela inlägget, men framför allt det sista där - skulle aldrig begära av någon att han aldrig skulle ha någon annan än mig livet ut. 
  • Pussan
    Anonym (anonym) skrev 2019-04-18 23:16:21 följande:

Du ska göra precis som du skrev i #19
    Vill han så blir det perfekt.
  • Anonym (anonym)

tack för era svar!

hoppas det går bra på lördag och att han gillar mig också. är så galet tänd på honom. har alla möjliga fantasier. Skäms blir typ galen av att inte få utlopp för dem!! 

• Anonym (anonym)

såg nyss att hade skrivit! jag hade skrivit "godnatt-kram!" och han svarade "detsamma! :)"
    åh han är så söt!!

• Anonym (Äckligt)
    Pussan skrev 2019-04-18 23:28:37 följande:

Du kan alltså inte acceptera att vi har olika uppfattning om vad ett öppet förhållande är. OK då lägger vi ner det.

Ett öppet förhållande är när man får ha sex med andra.

Du definierar tydligen öppet förhållande annorlunda?

Vore ju iofs intressant att få veta hur DU definerar öppet förhållande?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (anonym) skrev 2019-04-18 23:15:13 följande:

jahopp. har du personlig erfarenhet av en otrogen man?  verkar så.

är han trogen mot sin fru så visar han att han inte vill om jag närmar mig. enkelt. är det inte jag så är det nån på hans jobb. allt beror på hur han är funtad. jag är möjligheten och han är den som bestämmer hur han handlar. är han beredd att vara otrogen lär jag knappast vara den första eller sista möjligheten för honom.

Du tänker alltså göra närmanden mot en gift man?

Hur patetisk får man bli?

Hoppas du sedan tycker det är helt ok att din framtida pojkvän ligger runt...

Nej, jag har tack och lov inte personlig erfarenhet av att min man varit otrogen.

Jag har inte heller försökt knulla med gifta män. Kommer aldrig sjunka till den nivån.

Det är sådant som prostituerade sysslar med.
  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (anonym) skrev 2019-04-18 23:16:21 följande:

Vet inte om jag kan ge dej några råd, men det du berättar känns kusligt bekant. Har inte sett henne på flera månader nu, men hon har en speciell plats i mitt hjärta och det vet hon, vet däremot inte om hon tycker likadant om mej sedan jag tvingade med henne till soc, men men... Om jag skulle haft en kväll i soffan med henne hade jag varit en lycklig man och gjort allt för att göra henne lycklig, sex? nja, vet inte, men mysa! Tror säkert din "gubbe" känner likadant.
Svar på tråden Vill knulla honom!!