Vill knulla honom!!
Jag hoppas verkligen att allt som kan gå fel, går fel.
Det förtjänar du.
Märkligt att ha jobbmöte på påskafton, förresten.
Jag hoppas verkligen att allt som kan gå fel, går fel.
Det förtjänar du.
Märkligt att ha jobbmöte på påskafton, förresten.
vad menar du med det förtjänar du?
Var rädd om dig bara! Och skydda dig när ni ska ha sex, det går inte att göra ogjort om du blir smittad eller gravid. Jag hoppas hhan är fin mot dig som du verkar tro.
Du vet ju inte om hans fru är ok med detta. En del är faktiskt det, i vår ålder. Det finns både kvinnor och män som har förlorat intresset för sex men som därför inte missunnar partnern detta. Du får försöka tänka dig att alla inte resonerar som du.
Men snälla! Hon skrev så här
¨Har en känsla av att han kommer försöka vara trogen ¨
Det är vad hon tror alltså, inget hon vet. Och även om han skulle ha känslan att han vill vara trogen så betyder inte det att hans fru inte är ok med att han inte är det.
Jag hade ingen som helst liten teori om ett öppet förhållande, för sådana fungerar ömsesidigt och det finns ingen som helst hint om detta i TS. Skrev inte ett ord om öppet förhållande så var fick du det ifrån?
Men snälla! Hon skrev så här
¨Har en känsla av att han kommer försöka vara trogen ¨
Det är vad hon tror alltså, inget hon vet. Och även om han skulle ha känslan att han vill vara trogen så betyder inte det att hans fru inte är ok med att han inte är det.
Jag hade ingen som helst liten teori om ett öppet förhållande, för sådana fungerar ömsesidigt och det finns ingen som helst hint om detta i TS. Skrev inte ett ord om öppet förhållande så var fick du det ifrån?
vissa kommentarer vet jag inte ens vad jag ska svara på...
det är väl ändå upp till honom att vara trogen eller otrogen mot sin fru. jag kan inte ta ansvar för det. värderar han sitt äktenskap och sin fru mer än ett ligg så borde han göra det, även om jag, 30 år yngre tjej, gör närmanden. eller är alla män styrda av kuken? det tror jag inte. helt ärligt känns han för lugn och fin för att vara otrogen. men man vet ju aldrig. kan ju vara värt ett försök. kan ju inte skada att sätta mig närmre honom och tillslut luta mig mot honom. om han inte reagerar tillbakadraget kan jag ju fortsätta genom att lägga en hand på hans ben eller så... eller vad har ni för tips på hur jag kan göra som kommer få honom för svag för att stå emot?
Då har vi olika uppfattning om vad öppet förhållande är. För mig är det när båda har frihet att ligga med andra. Men så kan det vara. Jag kallar det alltså inte öppet förhållande och därför skrev jag inte heller det.
Hur kan du ha någon uppfattning om vad frun vill eller inte vill? Någon du känner? Om du läser lite olika trådar här på sidan så finner du många som skriver att det är ok för dem om partnern knullar någon annan men partnern vill inte det ändå. Det skulle alltså vara långt ifrån unikt OM det är så.
Du kan alltså inte acceptera att vi har olika uppfattning om vad ett öppet förhållande är. OK då lägger vi ner det.
jahopp. har du personlig erfarenhet av en otrogen man? verkar så.
är han trogen mot sin fru så visar han att han inte vill om jag närmar mig. enkelt. är det inte jag så är det nån på hans jobb. allt beror på hur han är funtad. jag är möjligheten och han är den som bestämmer hur han handlar. är han beredd att vara otrogen lär jag knappast vara den första eller sista möjligheten för honom.