Inlägg från: Anonym (50 years of grey) |Visa alla inlägg
  • Anonym (50 years of grey)

Vill knulla honom!!

Anonym (anonym) skrev 2019-04-18 23:16:21 följande:

tack ni andra för era kommentarer!

om nån har tips på hur jag kan närma mig honom så dela gärna med er :)

Vet inte om jag kan ge dej några råd, men det du berättar känns kusligt bekant. Har inte sett henne på flera månader nu, men hon har en speciell plats i mitt hjärta och det vet hon, vet däremot inte om hon tycker likadant om mej sedan jag tvingade med henne till soc, men men... Om jag skulle haft en kväll i soffan med henne hade jag varit en lycklig man och gjort allt för att göra henne lycklig, sex? nja, vet inte, men mysa! Tror säkert din "gubbe" känner likadant.
    Anonym (anonym) skrev 2019-04-19 00:49:59 följande:

åh, det låter så fint. hur kommer det sig att du tog henne till soc? hur gammal är du respektive hon? hur känner ni varann? vad hade du gjort för mys med henne? det låter jättelikt mig och "min gubbe"... blev nästan lite skrämd och trodde för ett ögonblick att du var han haha!

Resan till soc berodde på att hon mådde dåligt, tidigare själskadebeteende samt mycket mer oroade. Klarade inte av att se henne gå ner sej helt enkelt. Ålder, hon något yngre än dej, jag enligt mitt nick. Egentligen vill jag bara få henne att känna sej uppskattad och värdefull, visa att hon är älskad då hon har blivit sviken alldeles för mycket i livet. En kram hade varit underbart, skulle det kännas rätt så kanske mer skulle hända, vem vet. Nu har jag ingen kontakt med henne längre, hoppas och tror hon fått lite ordning på livet, i vilket fall kommer hon alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
    Anonym (Svar) skrev 2019-04-22 18:53:16 följande:

Vi alla här, väntar med spänning på hur det gått för dig.

Jag tror nog mer på att hon skrivt ner vad hon drömmer om eller funderar på, så det kanske inte alls var någon träff inbokad. I höstas skrev någon ett nästan exakt likadant inlägg, måste varit samma person. Hon känner väl att hon måste få tala ut lite, kan vara svårt att göra det med de närmaste, det blir ju lite känsligt när det är så stor åldersskillnad. Hoppas hon får träffa honom i vart fall.
Svar på tråden Vill knulla honom!!