• silver33

String allt vanligare...

Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.

Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.

Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.

Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.

Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?

Vad är era tankar om detta?

• Svar på tråden String allt vanligare...
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 15:30:46 följande:

Vad har det med saken att göra? tycker att det är ganska vidrigt att sitta på ett familjeforum och skriva så som du gör. Du är förmodligen en gubbe som går igång på att skriva sådär och samtidigt runkar du när du läser svaren som du får.

Ingen orsak att brusa upp och använda ett ovårdat språk.

Jag respekterar det du skriver och utgår ifrån att du respekterar det jag skriver, det är själva kärnan i ett debattforum. Vi gillar olika saker och ger uttryck för det - inte svårare än så
  • Lahall
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 15:32:19 följande:
    Hen skrev det till en annan person. Hur vet du att det överhuvudtaget är sant det som HannaSophia skriver?
    Vart skrev HEN det?
  • Pussan
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 14:23:05 följande:
    Nej det är inte lagligt. Det räknas som förargelseväckande beteende om det inte är på en nakenstrand.

Många som hänger på fl har helt enkelt för mycket fantasi och passar på att få leva ut sina fantasier i sex och samlevnadsrummet här men det har ingen förankring med verkligheten.
    Ojojoj...hur farligt är det egentligen med en mer eller mindre naken människa? Det förvånar mig ständigt hur man kan bli förargad över att se några bröst eller en rumpa utan tyg över. 
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-05-24 23:05:56 följande:

Yes! Det är inte jag på bilden:

www.tangaland24.de/media/image/c1/42/37/338_0_cameltoe_bikini_weis_transparent2_300x300.jpg

Men jag ska ha den i sommar. Gillar när mina piercade bröst syns lite!

För det är precis som (Vanlig) skriver, jag är varken supertränad eller slimmad eller lever på brysselkål eller broccoli utan jag har lite hull här och där och andra skavanker, men mina bröst är jag väldigt nöjd med!

Då är vi flera som inte är "modellperfekta" men som njuter av livet, för sådan är jag också! Jag har denna bikinin och den är en av mina favoriter.

Har du testat den?
  • silver33

Synd att folk ska vara så hämmade. Jag tänker i sommaren ha på mig en string vid havet för första gången. Folk får säga vad de vill!

• Anonym (Em)

Jag skulle säga att det är en trend från 80-talet som har återuppstått. Men som har pågått i minst fem-sex år redan. Den kom typ samtidigt som stora rövar blev på modet igen. Vilket är logiskt eftersom string gör att röven ser större ut.

Det kanske dock är först nu som det börjar breda ut sig ordentligt bland allmänheten, vilket väl är det säkraste tecknet på att trenden kommer vara utdöd inom två år.

• Anonym (H)
    Anonym (Em) skrev 2019-05-25 14:25:13 följande:
    Jag skulle säga att det är en trend från 80-talet som har återuppstått. Men som har pågått i minst fem-sex år redan. Den kom typ samtidigt som stora rövar blev på modet igen. Vilket är logiskt eftersom string gör att röven ser större ut.

Det kanske dock är först nu som det börjar breda ut sig ordentligt bland allmänheten, vilket väl är det säkraste tecknet på att trenden kommer vara utdöd inom två år.
    Det tror jag med
  • Tom Araya
    Anonym (Nej tack) skrev 2019-04-21 16:28:36 följande:

Jag kräks på både män och kvinnor i string.

Det hoppas jag inte du gör. Är du magsjuk bör du ligga hemma istället för på stranden.
  • Anonym (Bi killen)

Det är skönt med string,jag är 48-år och kille

Svar på tråden String allt vanligare...