• silver33

String allt vanligare...

Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.

Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.

Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.

Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.

Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?

Vad är era tankar om detta?

• Svar på tråden String allt vanligare...
  • Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-04-26 16:06:07 följande:

Då kanske man har tur.  En veckas semester i Gbg i sommar kanske ger utdelning ;)

Håll ögonen öppna!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-04-26 16:12:17 följande:

Såg din länk, ska visa henne ikväll så får vi se vad hon kan tänka sig, blir nog inte lika vågat som det du har men ganska nära skulle jag tro.

Kolla in www.the-bikini.com eller kolla runt på Tangaland24.de

De har båda mycket att välja på från mera påklätt till mera busigt.

Skriv gärna i tråden
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-04-26 16:18:02 följande:
    Kolla in www.the-bikini.com eller kolla runt på Tangaland24.de

De har båda mycket att välja på från mera påklätt till mera busigt.

Skriv gärna i tråden
    Fast Tangaland verkar nerlagt, tyvärr
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-04-26 22:53:35 följande:

Fast Tangaland verkar nerlagt, tyvärr

Sista februari var sista beställningsdatum med de ägare som grundade. Signalen då var att nya ägare skulle ta över. Vore synd om de försvann - det har varit enkelt att beställa inom EU utan massa tull och tjafs + väldigt prisvärt till trots för svag krona. Bra kvalitet också, välsydda busiga kul plagg! Har handlat supermycket så jag har goda möjligheter att mixa färger och modeller på olika överdelar och underdelar.

Här är mina röda & overklit Leo från 2018 och de har blivit många fler nu innan ägarskiftet.

En annan kul fast ganska crazy är Catbikinis i Barcelona - kolla in sortiment och kundgallerier!

www.catbikinis.com

• Anonym (Tjej)

String är fantastiskt fult och på män hoppas jag att jag aldrig ska behöva se det. Minst lika jävligt som mankini.

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-04-26 23:35:05 följande:

Sista februari var sista beställningsdatum med de ägare som grundade. Signalen då var att nya ägare skulle ta över. Vore synd om de försvann - det har varit enkelt att beställa inom EU utan massa tull och tjafs + väldigt prisvärt till trots för svag krona. Bra kvalitet också, välsydda busiga kul plagg! Har handlat supermycket så jag har goda möjligheter att mixa färger och modeller på olika överdelar och underdelar.

Här är mina röda & overklit Leo från 2018 och de har blivit många fler nu innan ägarskiftet.

En annan kul fast ganska crazy är Catbikinis i Barcelona - kolla in sortiment och kundgallerier!

www.catbikinis.com

Hej Pussan, en riktig karl och alla andra som gillar sol & värme!

Goda nyheter - det ser ut som om Tangaland24.de äntligen har öppnat upp igen!

Tangaland24.de
  • Anonym (Bi killen)

Sitter nu i mitt ute spa i stringbadbyxor

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Bi killen) skrev 2019-04-30 14:37:29 följande:

Sitter nu i mitt ute spa i stringbadbyxor

• Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-04-30 13:44:35 följande:
    Hej Pussan, en riktig karl och alla andra som gillar sol & värme!

Goda nyheter - det ser ut som om Tangaland24.de äntligen har öppnat upp igen!

Tangaland24.de
    Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-04-30 22:28:43 följande:

Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren

Happy shopping!

Svar på tråden String allt vanligare...