• silver33

String allt vanligare...

Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.

Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.

Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.

Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.

Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?

Vad är era tankar om detta?

• Svar på tråden String allt vanligare...
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-04-30 22:28:43 följande:

Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren

Vad blev det för något fint?
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-08 17:09:39 följande:
    Vad blev det för något fint?
    Det blev ett par transparenta bikini-bh och framför allt underdelar med string. Fast de har inte anlänt än. Inte för att jag behöver dem denna veckan...
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-05-09 22:46:03 följande:

Det blev ett par transparenta bikini-bh och framför allt underdelar med string. Fast de har inte anlänt än. Inte för att jag behöver dem denna veckan...

Kul - då är jag i gott sällskap!

Jag har mycket i deras transparenta urval, både bikini och baddräkten i rött och den transparenta öppna i svart.

Jag väntar just nu på en pinkhole bikini...

Hoppas du blir nöjd - man blir snabbt sugen på mer när man gillar det man just fått hem och det sitter snyggt...!! Skriv gärna & berätta!

Så håller vi tummarna för sol och värme snart igen
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-09 23:06:34 följande:
    Kul - då är jag i gott sällskap!

Jag har mycket i deras transparenta urval, både bikini och baddräkten i rött och den transparenta öppna i svart.

Jag väntar just nu på en pinkhole bikini...

Hoppas du blir nöjd - man blir snabbt sugen på mer när man gillar det man just fått hem och det sitter snyggt...!! Skriv gärna & berätta!

Så håller vi tummarna för sol och värme snart igen
    Baddräkterna har jag faktiskt inte ens tittat på förut men de öppna är ju så sexiga. hmmm.... fast jag gillar inte att ha magen täckt på playan. Kanske får ha en för hemmabruk, för de långa mörka vinterkvällarna!?
    Ja, så fort de har kommit vill man ju ut och visa upp dem på playan, så vi hoppas på en fin och lång sommar
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-05-10 22:51:31 följande:

Baddräkterna har jag faktiskt inte ens tittat på förut men de öppna är ju så sexiga. hmmm.... fast jag gillar inte att ha magen täckt på playan. Kanske får ha en för hemmabruk, för de långa mörka vinterkvällarna!?

Ja, så fort de har kommit vill man ju ut och visa upp dem på playan, så vi hoppas på en fin och lång sommar

Mmmm baddräkterna är också supernajsa... jag ser fram emot att bära min svarta öppna transparenta för första gången nu i sommar.

Min röda transparenta fick många komplimanger av både män och kvinnor sommaren 2018.

Googla Tubebikini och sök sedan på Tangaland och Open, så finns många av deras coola plagg där.

Lång het svensk sommar eller en solsemester till Kefalonia står på önskelistan nu
  • Lahall
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-22 20:59:26 följande:

Hej Pussan & en riktig karl,

I dag fick jag leverans på min Pinkhole Bikini

www.tangaland24.de/de/search

Har era bikini kommit ännu?

Kommer det en bild där du har dom på dig? Flört 
  • Lahall
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-04-26 16:12:31 följande:
    Håll ögonen öppna!
    Kommer inte blunda mer än en microsekund ;)
  • Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-05-23 13:24:52 följande:

Kommer inte blunda mer än en microsekund ;)

Svar på tråden String allt vanligare...