• silver33

String allt vanligare...

Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.

Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.

Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.

Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.

Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?

Vad är era tankar om detta?

• Svar på tråden String allt vanligare...
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-25 16:53:53 följande:

Vad är målet med dina inlägg? Anser du att du har varit tydlig med det du vill förmedla? Vad nytt har du att tillföra?

Ja att fråga om det är lagligt och om någon har på sig ett visst plagg på vissa ställen anser jag är tydligt. Jag behöver inte ha något stort mål, allting man säger och gör behöver inte handla om att driva någon stor viktig/politisk/moralisk/religiös... etc korståg.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-25 17:01:34 följande:

Ja att fråga om det är lagligt och om någon har på sig ett visst plagg på vissa ställen anser jag är tydligt. Jag behöver inte ha något stort mål, allting man säger och gör behöver inte handla om att driva någon stor viktig/politisk/moralisk/religiös... etc korståg.

Så långt tror jag att vi har koll på varandra - skall bli spännande att se vad som kommer från dig härnäst
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-25 17:04:08 följande:

Så långt tror jag att vi har koll på varandra - skall bli spännande att se vad som kommer från dig härnäst

Varför? Koll på varandra? Du har visst något problem med mig men det är ditt problem och inte mitt om du vill vara sur eller hålla koll på andra med misstanken att det finns en hemlig agenda eller nåt i en tråd om bikinis.:D
  • Pussan
    Anonym (Em) skrev 2019-05-25 14:25:13 följande:

Jag skulle säga att det är en trend från 80-talet som har återuppstått. Men som har pågått i minst fem-sex år redan. Den kom typ samtidigt som stora rövar blev på modet igen. Vilket är logiskt eftersom string gör att röven ser större ut.

Det kanske dock är först nu som det börjar breda ut sig ordentligt bland allmänheten, vilket väl är det säkraste tecknet på att trenden kommer vara utdöd inom två år.

Vet du vad, jag skiter fullständigt i vad som är trendigt.
  • Pussan
    Anonym (Veteran) skrev 2019-05-25 15:37:36 följande:
    Jag hade anmält dig för förargelseväckande beteende.
    Jaha? Varför det? Att man kan bli så störd av att se en människa naken eller nästan naken...jag kan inte förstå det. Har vi inga större problem?
  • Anonym (HannaSophia)

Äntligen sol och sommarvärme!

• Anonym (Bi killen)

Jag har alltid stringkalsonger det är skönast.

• Grossglanz
    Akeelena skrev 2019-08-12 14:38:39 följande:

Har alltid string, gillar att de får mig att känna mig sexig

Känner du dig sexig så är du säkert det:) som jag haha
Svar på tråden String allt vanligare...