• Pussan

String allt vanligare...

Anonym (Nej tack) skrev 2019-04-21 16:28:36 följande:

Jag kräks på både män och kvinnor i string.

Kräks du på oss? Vad ger dig rätt till det?
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-04-26 16:18:02 följande:
    Kolla in www.the-bikini.com eller kolla runt på Tangaland24.de

De har båda mycket att välja på från mera påklätt till mera busigt.

Skriv gärna i tråden
    Fast Tangaland verkar nerlagt, tyvärr
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-04-30 13:44:35 följande:
    Hej Pussan, en riktig karl och alla andra som gillar sol & värme!

Goda nyheter - det ser ut som om Tangaland24.de äntligen har öppnat upp igen!

Tangaland24.de
    Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-08 17:09:39 följande:
    Vad blev det för något fint?
    Det blev ett par transparenta bikini-bh och framför allt underdelar med string. Fast de har inte anlänt än. Inte för att jag behöver dem denna veckan...
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-09 23:06:34 följande:
    Kul - då är jag i gott sällskap!

Jag har mycket i deras transparenta urval, både bikini och baddräkten i rött och den transparenta öppna i svart.

Jag väntar just nu på en pinkhole bikini...

Hoppas du blir nöjd - man blir snabbt sugen på mer när man gillar det man just fått hem och det sitter snyggt...!! Skriv gärna & berätta!

Så håller vi tummarna för sol och värme snart igen
    Baddräkterna har jag faktiskt inte ens tittat på förut men de öppna är ju så sexiga. hmmm.... fast jag gillar inte att ha magen täckt på playan. Kanske får ha en för hemmabruk, för de långa mörka vinterkvällarna!?
    Ja, så fort de har kommit vill man ju ut och visa upp dem på playan, så vi hoppas på en fin och lång sommar
  • Pussan
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 14:23:05 följande:
    Nej det är inte lagligt. Det räknas som förargelseväckande beteende om det inte är på en nakenstrand.

Många som hänger på fl har helt enkelt för mycket fantasi och passar på att få leva ut sina fantasier i sex och samlevnadsrummet här men det har ingen förankring med verkligheten.
    Ojojoj...hur farligt är det egentligen med en mer eller mindre naken människa? Det förvånar mig ständigt hur man kan bli förargad över att se några bröst eller en rumpa utan tyg över. 
  • Pussan
    Anonym (Em) skrev 2019-05-25 14:25:13 följande:

Jag skulle säga att det är en trend från 80-talet som har återuppstått. Men som har pågått i minst fem-sex år redan. Den kom typ samtidigt som stora rövar blev på modet igen. Vilket är logiskt eftersom string gör att röven ser större ut.

Det kanske dock är först nu som det börjar breda ut sig ordentligt bland allmänheten, vilket väl är det säkraste tecknet på att trenden kommer vara utdöd inom två år.

Vet du vad, jag skiter fullständigt i vad som är trendigt.
  • Pussan
    Anonym (Veteran) skrev 2019-05-25 15:37:36 följande:
    Jag hade anmält dig för förargelseväckande beteende.
    Jaha? Varför det? Att man kan bli så störd av att se en människa naken eller nästan naken...jag kan inte förstå det. Har vi inga större problem?
  • Pussan
    Anonym (WTF!!) skrev 2020-05-30 19:42:04 följande:

String är något mer avtändande än tatueringar. Det finns inte ens en promille av rövar i världen som är snygga i string.
    String är en nedkokade essensen av white-trash!
    Återfinnes oftast på blekfeta tjejer med mjukisbyxor och kamphund!
    Gärna med en fimp i mungipan också.
    Rikta upp verksamheten och klä dig som en vuxen!

Känns det bra för dig att nedvärdera andra människor?
    Vi är annars många som accepterar att vi kan ha olika uppfattningar om saker och ting.
    Jag gillar t ex tatueringar, tycker att det är väldigt sexigt på killar och har själv en del. Om jag har trosor så är det string. Du behöver inte titta, vänd bara blicken åt något annat håll
    Din attityd mot dina medmänniskor är den nerkokta (inte nedkokade) essensen av trash. White eller annan färg.
  • Pussan
    Awsum skrev 2020-07-28 21:15:47 följande:

Måste hålla med TS, string blir allt vanligare och vanligare!

Tack vare COVID-19  och "Svemester" så har det blivit en hel del strand häng här i sverige i sommar. Har märkt att det är sjukt mycket vanligare med string och "cheecky" badkläder än tidigare. Skulle nog säga att 5-10% har string-ish bikini. Riktigt skoj att trenden äntligen har kommit till sverige! :)

Även på killar så känns det som att det blivit vanligare och mer acceperat. Jag själv är hyvsat vältränad kille på 30 år och använder nu mer bara stringbadbyxor, även på större offentliga stränder här i Sverige. Har bara fått possitiva kommenterar och reaktioner än så länge!

Sen så har jag självklart dissat helt de klassiska boxerkalsongerna för betydligt mycket skönare stringkallingar :D

Bra där! snyggt och sexigt med string på killar
  • Pussan
    Nipus81 skrev 2020-07-28 21:18:30 följande:
    Inte på min tjej i alla fall!
    Och inte på min karl heller!
  • Pussan
    Anonym (Två vale) skrev 2024-03-23 00:15:50 följande:

Inget jag har märkt av. Kvinnor klär sig efter bekvämlighet. String är fult, vulgärt och skär in mellan stjärthalvorna vilket gör det väldigt ohygieniskt på kuppen. 

Vedervärdigt plagg som jag själv aldrig hade burit ens om hela världen gjort det. 
    Skulle heller aldrig dejta nån som bär string. Tyder på dålig smak¨. 

¨Kvinnor klär sig efter bekvämlighet¨
    Hela Jordens kvinnliga befolkning? Alla gör likadant.... SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Men vet du vad? Jag gillar att vara lite vulgär.
    Jag vill inte dejta dig heller.
  • Pussan
    Anonym (Två vale) skrev 2024-03-26 20:24:55 följande:
    Att vara vulgär och klä sig därefter är inget att skryta med precis.

Fast jag behöver inte oroa mig för dejting då jag är en seriös person som lockar till mig vettiga partners.

En vulgär kvinna kommer endast att möta ytliga män som utnyttjar kvinnor för sex. Ingen seriös man kommer att bilda en seriös relation med kvinnor som uttrycker sig grovt online och fläker upp sin sexualitet som en del kvinnor gör härinne.

De enda män som går in i riktiga förhållanden med sådana kvinnor är incels (dejtingmarknadens bottenskrap) då de inte har så mycket annat att välja på.
    Vet inte om jag skryter med det, tycker mer att jag bara konstaterar att jag gillar att vara lite vulgär. 
    För övrigt är det du skriver helt rätt för mig. Jag söker inte en seriös relation, det är snarare jag som utnyttjar män för sex. Jag stannar aldrig över hos en kille bara för att vi har knullat, för då tror han kanske att jag vill ha en relation. 
Svar på tråden String allt vanligare...