String allt vanligare...
Jag kräks på både män och kvinnor i string.
Jag kräks på både män och kvinnor i string.
Jag skulle säga att det är en trend från 80-talet som har återuppstått. Men som har pågått i minst fem-sex år redan. Den kom typ samtidigt som stora rövar blev på modet igen. Vilket är logiskt eftersom string gör att röven ser större ut.
Det kanske dock är först nu som det börjar breda ut sig ordentligt bland allmänheten, vilket väl är det säkraste tecknet på att trenden kommer vara utdöd inom två år.
String är något mer avtändande än tatueringar. Det finns inte ens en promille av rövar i världen som är snygga i string.
String är en nedkokade essensen av white-trash!
Återfinnes oftast på blekfeta tjejer med mjukisbyxor och kamphund!
Gärna med en fimp i mungipan också.
Rikta upp verksamheten och klä dig som en vuxen!
Måste hålla med TS, string blir allt vanligare och vanligare!
Tack vare COVID-19 och "Svemester" så har det blivit en hel del strand häng här i sverige i sommar. Har märkt att det är sjukt mycket vanligare med string och "cheecky" badkläder än tidigare. Skulle nog säga att 5-10% har string-ish bikini. Riktigt skoj att trenden äntligen har kommit till sverige! :)
Även på killar så känns det som att det blivit vanligare och mer acceperat. Jag själv är hyvsat vältränad kille på 30 år och använder nu mer bara stringbadbyxor, även på större offentliga stränder här i Sverige. Har bara fått possitiva kommenterar och reaktioner än så länge!
Sen så har jag självklart dissat helt de klassiska boxerkalsongerna för betydligt mycket skönare stringkallingar :D
Inget jag har märkt av. Kvinnor klär sig efter bekvämlighet. String är fult, vulgärt och skär in mellan stjärthalvorna vilket gör det väldigt ohygieniskt på kuppen.
Vedervärdigt plagg som jag själv aldrig hade burit ens om hela världen gjort det.
Skulle heller aldrig dejta nån som bär string. Tyder på dålig smak¨.