• Anonym (Mullig)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

• Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är
  • Anonym (Fluffig)

Alltså jag förstår precis vad du menar. Du ska def sluta att tänka på vikten. Inte lätt. Jag vet. Är mycket mulligare själv än dina 4. Såg oxå hur du beskrev honom som. Antar att han får igång alla dina sinnen. Inte bara ren och skär lust. Vilket heller inte är fel. Go girl! Ta för dig. Njut! Kan ju bara inte missa att ha underbart sex med en sådan snygging! Så ska jag väl tjata lite om moralen oxå. Ni har lika mycket att förlora båda två. Fundera på vad det är som lockar dig? Spännande? Pirrigt? Ja allt det där härliga? Vad är det som får dig att sexta på kik? Var går gränsen för otrohet osv? Å är det inte märkligt att så gott som alla män på kik är gifta? Ok har bara ?betat av? en dryg handfull. Ett par riktiga godingar som just kittlar alla sinnen. Sitter lite i samma sits som du. Fast vi har inte kommit till skarpt läge än. Men fan vad jag önskar det! En skillnad till - jag är inte gift. Kan inte råda dig till varken det ena eller det andra. Men... tänk om situationen var omvänd! Skulle du då inte vrida nacken av din man? Han ska inte ens titta åt något annat håll med en sådan toppenkvinna som du. Borde inte du heller. Men nr 2... fan kör och njut! Kram kram

• Anonym (Kör hårt)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 16:33:46 följande:

Du kanske har rätt. Det beror väl lite på vad man har för bedömning/tolkning av ordet, liksom var fettet på kroppen sitter. Jag har alltid haft stor rumpa och det ger mig ju lite rundare former...

Stor rumpa gillar väldigt många killar, så det är bara positivt! Vill du skriva din längd och vikt?

Är det första gången du funderar på att vara otrogen?
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 14:28:32 följande:

Kul att höra - skönt att det finns fler som är likasinnade. Tänker lite som du också. Varför ska jag slösa bort mina kanske sista möjligheter att ha sex med en snygg man? Jag blir ju inte snyggare med åren...

Jag kan förstå din poäng där
  • Anonym (Påmägg)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 14:28:32 följande:

Kul att höra - skönt att det finns fler som är likasinnade. Tänker lite som du också. Varför ska jag slösa bort mina kanske sista möjligheter att ha sex med en snygg man? Jag blir ju inte snyggare med åren...

Är din man ful?

Och värdelös på allt annat ocå eller?
  • Anonym (Jösses)

TS för fan! Du är 39 år och har fortfarande inte fattat hur män tänker?!?

Jag har legat med horor i mina yngre dar. Jag har också många kompisar som gjort det. Många av mina kompisar brukade ringa "call-girls" på fyllan när dom var mellan 20-30 år. (Bor inte i Sverige.) Alltså unga, snygga, singla män som lätt kunnat ragga upp en tjej på fyllan. Men valde att ringa efter en tjej att knulla som dom ALDRIG sett innan. Alltså dom var villiga att spendera motsvarande 1000 kr för ett 30 min knull. Kan säga att dom som dök upp var sällan snygga.

Din gifta hunk bryr sig alltså inte om dina extra kilo för att du erbjuder ju ett gratis hål. Att du inte är lika snygg som hans fru gör ju bara saken bättre för honom för det lättar hans samvete. "Det var ju bara ett knull som inte betydde något älskling!"

Hänger du med då i resonemanget?

Sen kom inte och skriv vilken dålig människa och dålig fru du är bla bla bla. Det tror fan du är en rutten fru. Det konstig är att du är 39 år och inte fattat hur män tänker med kuken när det vankas gratis fitta. 

Glöm inte kondom så din fula man inte får Gonore...  SkålTomte

• Anonym (Mullig)
    Anonym (Kör hårt) skrev 2019-03-29 17:06:20 följande:

Stor rumpa gillar väldigt många killar, så det är bara positivt! Vill du skriva din längd och vikt?

Är det första gången du funderar på att vara otrogen?

Jag väger 74 kg och är 170 lång...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Påmägg) skrev 2019-03-29 17:43:48 följande:

Är din man ful?

Och värdelös på allt annat ocå eller?

Ful skulle jag inte vilja säga, han har rätt snygg kropp faktiskt. Och definitivt inte värdelös på annat sätt heller. Det är mig det är fel på ....
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Fluffig) skrev 2019-03-29 16:53:02 följande:

Alltså jag förstår precis vad du menar. Du ska def sluta att tänka på vikten. Inte lätt. Jag vet. Är mycket mulligare själv än dina 4. Såg oxå hur du beskrev honom som. Antar att han får igång alla dina sinnen. Inte bara ren och skär lust. Vilket heller inte är fel. Go girl! Ta för dig. Njut! Kan ju bara inte missa att ha underbart sex med en sådan snygging! Så ska jag väl tjata lite om moralen oxå. Ni har lika mycket att förlora båda två. Fundera på vad det är som lockar dig? Spännande? Pirrigt? Ja allt det där härliga? Vad är det som får dig att sexta på kik? Var går gränsen för otrohet osv? Å är det inte märkligt att så gott som alla män på kik är gifta? Ok har bara ?betat av? en dryg handfull. Ett par riktiga godingar som just kittlar alla sinnen. Sitter lite i samma sits som du. Fast vi har inte kommit till skarpt läge än. Men fan vad jag önskar det! En skillnad till - jag är inte gift. Kan inte råda dig till varken det ena eller det andra. Men... tänk om situationen var omvänd! Skulle du då inte vrida nacken av din man? Han ska inte ens titta åt något annat håll med en sådan toppenkvinna som du. Borde inte du heller. Men nr 2... fan kör och njut! Kram kram

Vad gullig du är! Kul att du kan ta för dig! Hoppas ni kommer till skarpt läge.

Men ja, jag hade nog blivit sjukt förbannad om det varit omvänt...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Kör hårt) skrev 2019-03-29 15:38:56 följande:

Då kan du fortfarande bli snyggare och mulligare :)

Är detta första gången du funderar på att göra något sånt här?

Nej, jag hade en liten fling för fyra år sedan. Gick väl inte så bra då han fick känslor för mig och berättade allt för sin fru...
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 19:09:03 följande:
    Nej, jag hade en liten fling för fyra år sedan. Gick väl inte så bra då han fick känslor för mig och berättade allt för sin fru...
    Så du har redan sabbat ett förhållande och ska nu sabba ett till?

Vaför i helvete skiljer du dig inte då???

Och jag garanterar dig att kuken på en singel kille skiljer sig inte på en som är gift.
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är