Inlägg från: Anonym (Jösses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jösses)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

TS för fan! Du är 39 år och har fortfarande inte fattat hur män tänker?!?

Jag har legat med horor i mina yngre dar. Jag har också många kompisar som gjort det. Många av mina kompisar brukade ringa "call-girls" på fyllan när dom var mellan 20-30 år. (Bor inte i Sverige.) Alltså unga, snygga, singla män som lätt kunnat ragga upp en tjej på fyllan. Men valde att ringa efter en tjej att knulla som dom ALDRIG sett innan. Alltså dom var villiga att spendera motsvarande 1000 kr för ett 30 min knull. Kan säga att dom som dök upp var sällan snygga.

Din gifta hunk bryr sig alltså inte om dina extra kilo för att du erbjuder ju ett gratis hål. Att du inte är lika snygg som hans fru gör ju bara saken bättre för honom för det lättar hans samvete. "Det var ju bara ett knull som inte betydde något älskling!"

Hänger du med då i resonemanget?

Sen kom inte och skriv vilken dålig människa och dålig fru du är bla bla bla. Det tror fan du är en rutten fru. Det konstig är att du är 39 år och inte fattat hur män tänker med kuken när det vankas gratis fitta. 

Glöm inte kondom så din fula man inte får Gonore...  SkålTomte

• Anonym (Jösses)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 19:09:03 följande:
    Nej, jag hade en liten fling för fyra år sedan. Gick väl inte så bra då han fick känslor för mig och berättade allt för sin fru...
    Så du har redan sabbat ett förhållande och ska nu sabba ett till?

Vaför i helvete skiljer du dig inte då???

Och jag garanterar dig att kuken på en singel kille skiljer sig inte på en som är gift.
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-04-01 07:33:28 följande:

Jag är inte rädd för att bli dumpad av min man... jag har iskallt räknat med att vårt äktenskap KAN gå åt skogen av det här och att det är en risk jag tar. Kanske tänker jag att det ändå kommer att sluta i skilsmässa men jag hoppas barnen är större då...

Jag har funderat så mycket över varför jag alltid, i alla mina förhållanden varit otrogen, men börjar inse att det här genomsyrar hela mitt liv. Jag är rastlös, vill vidare, byter jobb, flyttar, skaffar nya vänner, renoverar, byter ut möbler... det är som om ingenting riktigt fastnar i mitt liv. . Som om jag inte vill ha kvar något, att inget har tillräckligt stort värde för mig för att jag skulle vilja ha kvar det... Jag har funderat i dina banor också, men jag vet att jag inte vill skiljas än. Samtidigt kan jag inte tänka mig att inte vara otrogen. Skulle det inte bli något med mannen jag har på gång nu kommer jag definitivt leta upp någon annan...

Förra gången jag hade en fling var under andra förhållanden, det var innan vi gift oss och vårt förhållande hade en stor kris. Jag och min man hade inte sex på flera månader och vi bodde separerade ett tag. Det blev liksom aldrig den situationen att jag behövde möta min mans blick direkt efteråt...

Det du beskriver kallad för ADHD. Googla på vuxen med just ADHD...
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-04-05 06:08:01 följande:

Hm, tack för rådet. Du har jävligt rätt, allt stämmer in på mig... vad gör man med den här insikten då?

Min fru har ADHD, hon tar medicin för det. Hennes vardag funkar bättre då.

Mitt andra tipps är, läs på, lär dig allt om det så du vet varför du känner som du gör. Kvinnor (flickor) är ofta inte diagnoserade lika ofta dom män/pojkar. Men som sagt, googla på det.
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-04-08 17:44:49 följande:

Raketforskare nästa?

Ordvalet var kanske lite provocerande men nog var frågan relevant. Du låg ju med maken efter så klart man vill veta...!
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är