• Anonym (Mullig)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

• Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är
  • Anonym (A)
    Wench85 skrev 2019-03-29 15:16:02 följande:
    4 kg övervikt på en vältränad kropp? Det låter inte direkt mulligt. Och dessutom, vad får dig att tro att han itne tycker att exakt den kroppsformen är attraktiv?
    4 kg är inte mycket
  • Anonym (Kör hårt)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 15:32:34 följande:

Jag är 39. Man får väl hoppas man är en sån kvinna som åldras med behag ????

Då kan du fortfarande bli snyggare och mulligare :)

Är detta första gången du funderar på att göra något sånt här?
  • Anonym (Mullig)
    Wench85 skrev 2019-03-29 15:16:02 följande:

4 kg övervikt på en vältränad kropp? Det låter inte direkt mulligt. Och dessutom, vad får dig att tro att han itne tycker att exakt den kroppsformen är attraktiv?

Ja det kanske han gör... det är svårt att avgöra själv hur mullig man är också...
  • misil

Det män och kvinnor tycker är en snygg kvinnokropp skiljer sig åt visar studier i genomsnitt 5 kilo dvs det som många kvinnor ser som idealiskt anser många män vara i tunnaste laget. 

• PehrHolm
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 08:20:47 följande:

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

Inget fel i att vara mullig och verkligen inget du ska be om ursäkt för eller behöver förtydliga för honom då du visat och berättat hur det är.

Han längtar troligtvis efter att landa mjukt...
  • KurtKoben
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 15:40:26 följande:
    Ja det kanske han gör... det är svårt att avgöra själv hur mullig man är också...
    Han kanske också är bra på photoshop!Flört
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 10:55:38 följande:

Alltså, nu är jag ju bara mullig... inte så mycket daller utan mest bara underhudsfett ovanpå en ganska vältränad kropp. Men visst, jag väger nog 4 kg för mycket.

För att svara alla som undrar, så är vi båda gifta på varsitt håll. Varsågoda och näthata på den...

Är det hopplöst att få vettiga svar på familjeliv så fort det handlar om otrohet?

Det kanske är DU som inte fattar att du inte är mullig!? 4 kg övervikt på en annars vältränad kropp låter inte ett dugg mulligt i mina öron. 

Jag har ca 5-6 kg övervikt enligt bmi, nu är jag förvisso 179 cm lång. Man kan skymta mina revben i dekotellaget samt skymta mina höftben (som förvisso är ganska breda), ingen skulle nog få för sej att kalla mej mullig så förmodligen är inte du det heller, om du inte är väldigt kort.
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Linn) skrev 2019-03-29 16:20:22 följande:

Det kanske är DU som inte fattar att du inte är mullig!? 4 kg övervikt på en annars vältränad kropp låter inte ett dugg mulligt i mina öron. 

Jag har ca 5-6 kg övervikt enligt bmi, nu är jag förvisso 179 cm lång. Man kan skymta mina revben i dekotellaget samt skymta mina höftben (som förvisso är ganska breda), ingen skulle nog få för sej att kalla mej mullig så förmodligen är inte du det heller, om du inte är väldigt kort.

Du kanske har rätt. Det beror väl lite på vad man har för bedömning/tolkning av ordet, liksom var fettet på kroppen sitter. Jag har alltid haft stor rumpa och det ger mig ju lite rundare former...
  • Anonym (Heltokej)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 15:35:46 följande:

Tack! Vi får hoppas det är så ????

Klart det är så. Slår vad om att du är riktigt het
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är