• Anonym (Mullig)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

• Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är
  • Anonym (Kör hårt)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 19:02:41 följande:

Jag väger 74 kg och är 170 lång...

Det kallar jag inte för mullig. Det är en precis lagom vikt :)
  • Anonym (n)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 10:55:38 följande:

Alltså, nu är jag ju bara mullig... inte så mycket daller utan mest bara underhudsfett ovanpå en ganska vältränad kropp. Men visst, jag väger nog 4 kg för mycket.

För att svara alla som undrar, så är vi båda gifta på varsitt håll. Varsågoda och näthata på den...

Är det hopplöst att få vettiga svar på familjeliv så fort det handlar om otrohet?

Du tänker göra något helt vettlöst men förväntar dig att andra ska vara vettiga?
  • Anonym (Mikaela)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 15:35:04 följande:

Men jag vill verkligen inte ligga med en ledig man, eftersom jag vill hålla det här så diskret som möjligt. Och jag bryr mig om min man, men jag tror att han skulle bli mer sårad om jag vill ta ut skilsmässa än att han aldrig får veta att jag varit otrogen..

Varför kan inte alla som planerar otrohet vara lite shyssta mot sina partners och fixa ett ligg åt dom med för att tryckutjämna lite. En gång för 10 år sen när jag gjorde slut med en kille så han åt mig efter att han vart ledsen en stund så han sen.- som ersättning för sveda och värk kan du väl fixa en hora åt mig eller en annan tjej för ja hade inte planerat att bli singel nu.

Nu många år senare hade jag förstått kommentaren till 100 procent om det skulle vart så att jag vart otrogen vid tillfället.

Just det här smygandet stör mig. Tycker så förbannat synd om den som får vara hemma och behöva bli utsatt för det här. planerar man att ligga med en annan fattar jag inte att man ej gör slut först.

Jooo det fattar jag . Det är för att man är rädd för att bli singel,man vill ha en backup där hemma som alltid finns kvar om lekturerna där ute inte ger nått att bygga på. Tänk vad hemskt att göra slut och sen går man bort och knullat sen gav det inget och den killen kanske inte vill se en igen. Då får man gå hem ensam.

Och även om det lyckas kan man aldrig spela det perfekta spelet där hemma år efter år utan att motparten ser det tillsist.

Jo dom flesta tar hellre att nån gör slut innan sånt här eller få höra att partnern vart otrogen sen.

Diskret varför det.

kanske ska va lite snäll och fixa en brud åt han åxå så får han få lite knulla han med. Även om han tackar nej borde han få chansen att få göra samma.
  • Anonym (Lova)
    Anonym (Kör hårt) skrev 2019-03-29 21:30:05 följande:

Det kallar jag inte för mullig. Det är en precis lagom vikt :)

Det var precis en sån här kommentar hon fiskade efter.
  • Anonym (Amberian)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 19:02:41 följande:
    Jag väger 74 kg och är 170 lång...
    Tja inte direkt smal precis, lite lagom troll-storlek skulle jag säga.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 08:20:47 följande:

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

Fast hur många "tio-poängare" till tjejer vill vara ett vänsterprassel? Han får väl nöja sig med det han får?
  • Anonym (anneli)
    Anonym (Amberian) skrev 2019-03-30 10:03:47 följande:
    Tja inte direkt smal precis, lite lagom troll-storlek skulle jag säga.
    Med svansen inräknad?
  • New  Dawn

4 kg övervikt?!?! Ja, tänk om han inte fattat att du har dessa kilon...

Nej, detta är bara för mycket.

Tolkar tråden dom ett uttryck för att få höra att män älskar " lite mulliga kvinnor."

Smaken är olika, dessutom är mulliga kvinnor är olika.

Anyone can hate. It costs to love.
  • FreshLinen
    New Dawn skrev 2019-03-30 17:37:46 följande:

4 kg övervikt?!?! Ja, tänk om han inte fattat att du har dessa kilon...

Nej, detta är bara för mycket.

Tolkar tråden dom ett uttryck för att få höra att män älskar " lite mulliga kvinnor."

Smaken är olika, dessutom är mulliga kvinnor är olika.

Lägg även till ?men du är ju INTE mullig, din kropp är perfeeekt!?
  • New  Dawn
    FreshLinen skrev 2019-03-30 17:53:56 följande:

Lägg även till ?men du är ju INTE mullig, din kropp är perfeeekt!?

Ja exakt!
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är