Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 15:35:04 följande:
Men jag vill verkligen inte ligga med en ledig man, eftersom jag vill hålla det här så diskret som möjligt. Och jag bryr mig om min man, men jag tror att han skulle bli mer sårad om jag vill ta ut skilsmässa än att han aldrig får veta att jag varit otrogen..
Varför kan inte alla som planerar otrohet vara lite shyssta mot sina partners och fixa ett ligg åt dom med för att tryckutjämna lite. En gång för 10 år sen när jag gjorde slut med en kille så han åt mig efter att han vart ledsen en stund så han sen.- som ersättning för sveda och värk kan du väl fixa en hora åt mig eller en annan tjej för ja hade inte planerat att bli singel nu.
Nu många år senare hade jag förstått kommentaren till 100 procent om det skulle vart så att jag vart otrogen vid tillfället.
Just det här smygandet stör mig. Tycker så förbannat synd om den som får vara hemma och behöva bli utsatt för det här. planerar man att ligga med en annan fattar jag inte att man ej gör slut först.
Jooo det fattar jag . Det är för att man är rädd för att bli singel,man vill ha en backup där hemma som alltid finns kvar om lekturerna där ute inte ger nått att bygga på. Tänk vad hemskt att göra slut och sen går man bort och knullat sen gav det inget och den killen kanske inte vill se en igen. Då får man gå hem ensam.
Och även om det lyckas kan man aldrig spela det perfekta spelet där hemma år efter år utan att motparten ser det tillsist.
Jo dom flesta tar hellre att nån gör slut innan sånt här eller få höra att partnern vart otrogen sen.
Diskret varför det.
kanske ska va lite snäll och fixa en brud åt han åxå så får han få lite knulla han med. Även om han tackar nej borde han få chansen att få göra samma.