Inlägg från: Anonym (Kör hårt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kör hårt)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 13:41:00 följande:

Fast jag har inte kass självkänsla, tror man det om alla som är mulliga?

Jag vill ha honom för att han är snygg och sexig, trevlig, har klass, är finkänslig och gör mig alldeles knäsvag.

Det finns faktiskt killar som är allt det du beskriver ovan, och mer därtill, som föredrar mulliga tjejer!

Jag hade valt någon som dig alla dagar i veckan framför en tjej med en kropp som betraktas som ideal.

Jag tycker också till skillnad från de flesta här att kör hårt, man lever bara en gång :)
  • Anonym (Kör hårt)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 14:28:32 följande:

Kul att höra - skönt att det finns fler som är likasinnade. Tänker lite som du också. Varför ska jag slösa bort mina kanske sista möjligheter att ha sex med en snygg man? Jag blir ju inte snyggare med åren...

Håller med dig! Jag tänker och gör likadant som du. Sen kan det där med åldern diskuteras....vissa kvinnor kan vara som ett bra vin :)

Hur gammal är du?
  • Anonym (Kör hårt)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 15:32:34 följande:

Jag är 39. Man får väl hoppas man är en sån kvinna som åldras med behag ????

Då kan du fortfarande bli snyggare och mulligare :)

Är detta första gången du funderar på att göra något sånt här?
  • Anonym (Kör hårt)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 16:33:46 följande:

Du kanske har rätt. Det beror väl lite på vad man har för bedömning/tolkning av ordet, liksom var fettet på kroppen sitter. Jag har alltid haft stor rumpa och det ger mig ju lite rundare former...

Stor rumpa gillar väldigt många killar, så det är bara positivt! Vill du skriva din längd och vikt?

Är det första gången du funderar på att vara otrogen?
  • Anonym (Kör hårt)
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 19:02:41 följande:

Jag väger 74 kg och är 170 lång...

Det kallar jag inte för mullig. Det är en precis lagom vikt :)
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är