BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Det blev inget ultraljud för mig idag, barnmorskan menade att det var för tidigt (vecka 7, 6+6). Får fortsätta vara orolig fram till på torsdag då jag ska till IVF-mottagningen.
Det blev inget ultraljud för mig idag, barnmorskan menade att det var för tidigt (vecka 7, 6+6). Får fortsätta vara orolig fram till på torsdag då jag ska till IVF-mottagningen.
Vad ska du kolla? om hjärtat slår?
Jag har fått ett tidigt VUL inbokat i v.6 (5+2). men det är bara för att se så att det sitter rätt. så man ser förmodligen inte hjärtat hos mig då, säkert bara hinnsäcken. :)
Vad ska du kolla? om hjärtat slår?
Jag har fått ett tidigt VUL inbokat i v.6 (5+2). men det är bara för att se så att det sitter rätt. så man ser förmodligen inte hjärtat hos mig då, säkert bara hinnsäcken. :)
Hur gör ni andra när det kommer till att färga håret nu när ni är gravida? Jag läste att man i Danmark avråder från att färga håret under graviditeten. Jag ringde barnmorskan som inte trodde det var någon fara att färga.. Jag tror jag kommer vänta till i vårt fall efter v. 12, kanske hela graviditeten.
Hur gör ni andra när det kommer till att färga håret nu när ni är gravida? Jag läste att man i Danmark avråder från att färga håret under graviditeten. Jag ringde barnmorskan som inte trodde det var någon fara att färga.. Jag tror jag kommer vänta till i vårt fall efter v. 12, kanske hela graviditeten.
Jag gör inte det, tänker att jag hellre avstår eftersom vi inte är helt säkra på riskerna ännu... Tänker att inget kommer hända, men OM något händer kommer jag ju förevigt förbanna mig själv för det.
Ni vet väl att det finns kemikalier i schampo, balsam, deodoranter och parfymer också va? Smink med!! Dessa stör också hormonerna. Avstår ni från det med? :)
Liten färsk blödning efter sex som gravid. Fick det igår kväll men nu ingenting.. Är det så vanligt som man läser om utan att det är någon fara?