BF december 2019
Jag gör inte det, tänker att jag hellre avstår eftersom vi inte är helt säkra på riskerna ännu... Tänker att inget kommer hända, men OM något händer kommer jag ju förevigt förbanna mig själv för det.
Jag gör inte det, tänker att jag hellre avstår eftersom vi inte är helt säkra på riskerna ännu... Tänker att inget kommer hända, men OM något händer kommer jag ju förevigt förbanna mig själv för det.
Vi gjorde Kub test och rul för en vecka sedan och då sa barnmorskan att det med största sannolikhet är en liten tjej vi ska få <3 Även fast det inte är helt hundra än, så är det ändå kul att man "vet" vad det blir nu. Vi ville verkligen veta och hoppades de skulle säga det, då vi känner att man kan "planera" lite mer nu :)Mitt bf är "egentligen" den 2 December, men både nu sist och gången innan dess på vul mätte de filuren som lite lite längre.... Vilket är väldigt konstigt då vi gjorde insemination, så det är omöjligt att mitt bf skulle vara innan dess (de beräknade nu till 27 November. De sa att det även kan berott på att barnet sträckte ut sig väldigt mkt..... Den 23e Juli ska vi iväg igen på ul så blir spännande att se vad vi får för bf då
Inte i Spanien där jag bor, där görs det i vecka 12 redan :)
Hörni! Hjälp mig! I vecka 10 (9+1) var allt bra där inne i magen.. men igår på kvällen, då på 10+4, fick jag mensvärk en stund på kvällen. Kanske en timme. Tänkte direkt att det nog var växtvärk. Senare var det yttepytte blod på pappret. kanske brunt, kanske lite rött. Verkar inte bli mer idag, bara lite på pappret nu på morgonen igen.. men kan man få små blödningar av att livmodern växer? Någon som varit med om samma? Har läst om så många MA som börjat med en blodig/brun flytning. Är lite orolig för att det lilla fröet har slutat leva efter att vi fick se det.. har inte kub-ultraljudet förrän måndag om 2 veckor.. :/