Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Hade lite blod på pappret när jag torka mig i lördags och även nu i morse, så får se vad som händer
Hade lite blod på pappret när jag torka mig i lördags och även nu i morse, så får se vad som händer
ååå jag också. Jag skulle dock haft min mens idag så vet inte om det kan bero på det?
Alltså än så länge så fick man verkligen anstränga sig för att se att pappret hade en liten liten ljusrosa färg. Dvs otroligt lite.
Jag är också gärna med i fbgruppen men skulle vilja vänta till efter UL har det den 27/3. Är beräknad till 7/11 enligt appen. Hopplöst vad orolig man är hela tiden känner efter i varje vinkel i kroppen. Mina symptomer kommer och går så blir inte riktigt klok och är ständigt orolig för MF. Är det någon mer som har mensvärk liknande smärta? Jag har också haft brunaktiga flytningar i helgen inte mycket men ändå, tror ni att det är något jag behöver oroa mig över?
Heej alla preggos ?? jag hoppar gärna in här! Har bf 30 september och vill gärna följas åt med er i fb gruppen om den är hemlig ???? jag heter Lovisa Kågström på fb så nån får hemskt gärna bjuda in mig ????
Detta blir mitt andra barn, ettan föddes oktober-17 ??
Kram på er hoppas vi ses i gruppen på fb ????
Heej alla preggos ?? jag hoppar gärna in här! Har bf 30 september och vill gärna följas åt med er i fb gruppen om den är hemlig ???? jag heter Lovisa Kågström på fb så nån får hemskt gärna bjuda in mig ????
Detta blir mitt andra barn, ettan föddes oktober-17 ??
Kram på er hoppas vi ses i gruppen på fb ????
Hej! Helt ny i detta forum ????
Plussade för två veckor sedan och är i vecka 7, beräknat datum enligt app är november ???? har ni alla kontaktar bm redan?